Karwowska-Struczyk Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(5)
Dziecko
(4)
Nauczanie początkowe
(2)
Przedszkola
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Stres
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Żłobki
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43968, W.40853 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp Dlaczego napisałam tę książkę Główne wątki w książce Struktura książki Część I. Dwa podejścia w myśleniu o dziecku i wczesnej edukacji Dziecko i jego edukacja – refleksja krytyczna Publiczne i niepubliczne przedszkola A co ze standardami w przedszkolu Dlaczego o jakości edukacji przedszkolnej Badania nad jakością edukacji przedszkolnej Jakość edukacji dla małych dzieci – ujęcie współczesne Jakość edukacji i wolny rynek edukacyjny Model rynkowy i demokratyczny – próba charakterystyki Główne założenia podejścia rynkowego Podejście demokratyczne, czyli demokratyczne eksperymentowanie Demokratyczne eksperymentowanie i rola państwa Rola władz lokalnych Rola instytucji Kim jest nauczyciel Podsumowanie Część II. Od teorii do praktyki – trzy przykłady demokratycznego eksperymentowania Program High/Scope Educational Research Foundation: Educating Young Children – pierwszy przykład z życia Aktywne uczenie się Cechy interakcji dorośli–dzieci Tworzenie klimatu wsparcia Kto ma kontrolę? Trzy różne klimaty społeczno-emocjonalne Konsekwencje klimatu wsparcia dla dzieci i dorosłych Organizacja dnia Kluczowe doświadczenia – ich natura i konsekwencje edukacyjne Współpraca z rodziną jako element konieczny do zrozumienia dziecka Rodzice w programie High/Scope Praca w zespole – wspołpraca między nauczycielami Arkusz obserwacji dziecka, czyli ocena i dokumentowanie jego rozwoju Program przedszkolny Reggio Emilia – drugi przykład z życia- Konstruowanie programu w Reggio Emilia Główne zasady pracy metodą projektów- Rola nauczyciela i wspomagających go specjalistów Rodzice w programie Reggio Emilia Dokumentacja jako narzędzie konstrukcji i rekonstrukcji programu działania Edukacja zróżnicowana ze względu na płeć – przykład z Polski Rodzice w instytucjach „Sternika” Zarządzanie instytucjami „Sternika” Kim jest nauczyciel Organizacja procesu wychowawczo-dydaktycznego Program wychowawczy Program dydaktyczny Zakończenie Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43786 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Dziecko jako przedmiot obserwacji; 2. Różne sposoby obserwowania dziecka; 3. Obserwacja sytuacyjna; 4. Autoobserwacja. Nauczyciel jako podmiot i przedmiot obserwacji; 5. Zachowania obserwowalne jako wskaźniki; 6. Kontakty społeczne; 6.1. Informacje " ty " przyczyną powstawania konfliktów; 6.2. Słuchanie pasywne i aktywne sposobami na zrozumienie problemu; 6.3. Konflikt i informacja " ja "; 6.4. Metoda " bez tracenia " sposobem rozwiązywania konfliktów; 6.5. Przykład zachowań niekonfliktowych - zachowania prospołeczne; 6.6. Kontakty wspomagające i hamujące aktywność społeczną dzieci; 7. Myślenie; 7.1. Zdolność dostrzegania problemów; 7.2. Pomysłowość; 7.3. Zachowania dzieci w " sytuacji nowej "; 7.4. Zachowania poznawcze; 7.5. Fiksacja funkcjonalna; 8. Mowa; 8.1. Przystosowanie dziecka a rozwój mowy; 8.2. Postawy rodzicielskie a słownictwo dzieci; 8.3. Rodzaje problemów a aktywność werbalna dziecka; 8.3.1. Problem dywergencyjny a aktywność werbalna dziecka; 8.3.2. Sposoby wykorzystania historyjki obrazkowej a aktywność werbalna dziecka; 8.3.3. Poetyzowanie dzieci; 9. Emocje; 9.1. Ekspresja emocji - sytuacje i działanie; 9.2. Ujawnianie emocji; 9.2.1. Uwagi końcowe; Aneks ( Przykłady obserwacji prowadzonych za pomocą różnych technik notowania; Przykłady scenariuszy obserwacji )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39873, W.40023, W.40022 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Dziecko jako przedmiot obserwacji; 2. Różne sposoby obserwowania dziecka; 3. Obserwacja sytuacyjna; 4. Autoobserwacja. Nauczyciel jako podmiot i przedmiot obserwacji; 5. Zachowania obserwowalne jako wskaźniki; 6. Kontakty społeczne; 6.1. Informacje " ty " przyczyną powstawania konfliktów; 6.2. Słuchanie pasywne i aktywne sposobami na zrozumienie problemu; 6.3. Konflikt i informacja " ja "; 6.4. Metoda " bez tracenia " sposobem rozwiązywania konfliktów; 6.5. Przykład zachowań niekonfliktowych - zachowania prospołeczne; 6.6. Kontakty wspomagające i hamujące aktywność społeczną dzieci; 7. Myślenie; 7.1. Zdolność dostrzegania problemów; 7.2. Pomysłowość; 7.3. Zachowania dzieci w " sytuacji nowej "; 7.4. Zachowania poznawcze; 7.5. Fiksacja funkcjonalna; 8. Mowa; 8.1. Przystosowanie dziecka a rozwój mowy; 8.2. Postawy rodzicielskie a słownictwo dzieci; 8.3. Rodzaje problemów a aktywność werbalna dziecka; 8.3.1. Problem dywergencyjny a aktywność werbalna dziecka; 8.3.2. Sposoby wykorzystania historyjki obrazkowej a aktywność werbalna dziecka; 8.3.3. Poetyzowanie dzieci; 9. Emocje; 9.1. Ekspresja emocji - sytuacje i działanie; 9.2. Ujawnianie emocji; 9.2.1. Uwagi końcowe; Aneks ( Przykłady obserwacji prowadzonych za pomocą różnych technik notowania; Przykłady scenariuszy obserwacji )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34010, W.34012, W.34014, W.34008, W.34009, W.37616, W.36722, W.36721, W.36797 (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W.43591 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40354, W.42632 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej