zabawy ruchowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Lipska Ewa
(3)
Banasiewicz Andrzej
(1)
Maj Agnieszka
(1)
Małek Ewa
(1)
Michalski Jarosław
(1)
Nartowska Hanna
(1)
Nawrocka Małgorzata
(1)
Przychodzińska Maria
(1)
Sorbian-Kardaś Ewa
(1)
Stępień Magdalena
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
zabawy ruchowe
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: 1.Muzyka w szkole podstawowej; 2.Metodyczna interpretacja materiału nauczania zawartego w "Elementarzu muzycznym": Ćwierćnuty i ósemki. Barwa i wysokość dźwięków. Ćwierćnuty i ósemki c.d. Treść i nastrój w muzyce. Fortepian i pianino. Dynamika, Akcent muzyczny. Znaki graficzne wartości rytmicznych. Ilustracje muzyczne. Pauza ćwierćnutowa. Czas trwania i wysokość dźwięków. Skrzypce. Dźwięki g1 i e1. Półnuty. Tempo. Znaki graficzne wartości rytmicznych. Wyrażanie muzyką ruchu pojazdów. Symbole wartości rytmicznych. Melodia i rytm. Krakowiak. Dźwięk a1. Kontrast w muzyce. Dźwięk d1. Dźwięk c13.Uzupełniający materiał repertuarowy; 3.1. Piosenki z towarzyszeniem instrumentów: A) Partyturki rytmiczne. Kareta. Ecie pecie. Ślimak, ślimak; B) Piosenki oparte na materiale dźwiękowym melodii-wzorów. Czapla. Smyku, smyku. Zaproszenie. Zabawa w drobną kaszkę. Kołysanka. Kózka. Kołysanka. Kukułka. Miś; C) Repertuar uzupełniający. To dla was, żołnierze. Idzie górnik. Choinka. Piosenka dla Babci. Piosenka dla Mamy. Idzie Pierwszy Maj. Jabłko. Jesienne liście. Liście. Deszcz po szybie ścieka. Gile. Kulig. Kołysanka zimowa. Jak dobrze się zbudzić o świcie. Na kominku płoną drwa. Zegarek - podarek. Fotografia psa. Idzie wiosna. Zagonek pietruszki. Piosenka o przepiórce. Zielona lekcja. Kołysanka żartobliwa. Zgadywanka. Sarna. Bocian zapustny. Dyngus. Cicha piosenka. Dzwonny. Sroczka-skoczka; 4. Ćwiczenia i zabawy ruchowe: Technika ruchu. Inhibicja i incytacja. Rozwijanie szybkiej orientacji. Zmiana tempa. Zmiana dynamiki. Akcent metryczny. Wartości i tematy rytmiczne. Rozplanowanie ruchu w przestrzeni. Wysokość dźwięku. Kierunek melodii. Improwizacja ruchu; 5. Przykłady zadań twórczych: Tworzenie rytmu. Tworzenie melodii. Tworzenie form muzycznych z elementów improwizacji rytmicznej, melodycznej i ruchowej. Tworzenie formy "AB" i "ABA" z elementów rytmu, melodii i ruchu; 6. Kształcenie głosu dzieci w klasie I: Uwagi ogólne. Higiena głosu dziecka. Rozwijanie oddechu. Rozwijanie mowy. Rozwijanie głosu. Materiały ćwiczeniowe; 7. Rozkład materiału nauczania na poszczególne miesiące roku szkolnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35457, 35458, 35459, 35456, 35455 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36240, 36241 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36508, 36507, 36506 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9685 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9710 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41076 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Streszczenie: Wstęp; I. Czynniki i mechanizmy rozwoju psychicznego dzieci; 1. Cechy procesu rozwojowego; 2. Indywidualne cechy dziecka a zaburzenia w rozwoju; II. Metody służące poznawaniu dziecka; 1. Techniki obserwacyjne; 2. Wywiad i rozmowa z rodzicami; III. Czynności saoobsługowe źródłeminformacji o dziecku; IV. Zabawy ruchowe odzwierciedleniem możliwości motorycznych dziecka i jego temperamentu; V. Analiza wytworów dzieci w wieku przedszkolnym; VI. Obserwacja i analiza aktywności werbalnej i czynnosci czytania dziecka przedszkolnego; VII. Zachowanie się dziecka w sytuacjach społecznych; 1. Nieprzystosowanie dziecka do przedszkola; 2. Trudności w kontaktach i we współdziałaniu z rówieśnikami i z dorosłymi; VIII. Wskazania terapeutyczno-wychowawcze; 1. Zespół objawów świadczących o zakłóceniach funkcji wzrokowo-ruchowych; 2. Stymulacja ogólnego rozwoju ruchowego; 3. Wyrównywanie opóźnień rozwojowych w zakresie sprawności manualnej i spostrzegania wzrokowego; 3.1. Czynności graficzne; 3.2. Gry angażujące motorykę manualną i koordynację wzrokowo-ruchową; 3.3. Ćwiczenia angażujące przede wszystkim funkcje wzrokowe; 4. Stymulacja rozwoju mowy i percepcji słuchowej; 4.1. Wzorce mowy; 4.2. Kształcenie umiejętności słuchania ( odbioru mowy ); i pobudzenie aktwyności werbalnej; 4.3. Zapamiętywanie słuchowe i wzbogacanie mowy; 4.4. Stymulacja rozwoju percepcji słuchowej u starszych przedszkolaków; Bibliografia; Spis ilustracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.33909, 33906, 33904, 33902, 33905, W.33908, 33903, 33907, W.33910, W.33911 (10 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej