Gordon Thomas
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Gordon Thomas
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Młodzież
(4)
Dziecko
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
dziecko
(2)
konflikty
(2)
metody wychowania
(2)
rodziece
(2)
Kształcenie osobowości
(1)
Wychowanie w grupie
(1)
dyscyplina
(1)
karność
(1)
wychowanie
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36800, W.36799, W.41832 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40598 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40842 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek)
Streszczenie: Do czytelnika polskiego; Podziękowania; 1. Rodziny po kursie wychowania bez porażek; 2. Zasady są ważniejsze niż techniki; 2.1. Zasada niekonsekwencji; 2.2. Zasada " posiadania problemu "; 3. Nowe możliwości pomagania dzieciom w ich problemach; 3.1. Gdy rodzicom nie udaje się uniknąć " fatalnej dwunastki " barykad rozmowy; 3.2. Nowe spostrzeżenia na temat dwunastu barier komunikacji; 3.2.1. Czasem bariery komunikacyjne nie stanowią przeszkody; 3.2.2. Co jest błędne przy stawianiu pytań?; 3.2.3. Czy dzieci potrzebują rad?; 3.3. Jak najlepiej wdrożyć rodziców do słuchania?; 3.3.1. Cztery podstawowe techniki słuchania; 3.3.1.1. Słuchanie bierne ( milczenie ); 3.3.1.2. Zaakcentowanie uwagi; 3.3.1.3. " Otwieracze " i zachęty; 3.3.1.4. Słuchanie aktywne; 3.3.2. Dlaczego uczymy rodziców aktywnego słuchania?; 4. Jak można nauczyć się aktywnego słuchania: problemy i rozwiązania; 4.1. Początkowe zakłopotanie przy aktywnym słuchaniu; 4.2. Gdy dzieci nie chcą rozmawiać; 4.3. Trzeba mieć właściwy nastrój do słuchania; 4.4. " Dajcie mi spokój z tym aktywnym słuchaniem "; 4.5. Przesada w aktywnym słuchaniu; 4.6. Bezskuteczne jest słuchanie, w którym nie ma gotowości zaakceptowania; 4.7. Słuchanie aktywne z ukrytym zamiarem; 4.8. " Co się dzieje, gdy komuś nie odpowiada to, co słyszy? "; 4.9. Pokusa zastosowania barier komunikacji; 4.10. Kilka wskazań, jak poprawić umiejętność słuchania; 5. Jak zmieniają się rodziny, gdy rodzice stają sprawnymi słuchaczami; 5.1. Czar zwrotu " rozumiem cię "; 5.2. Uczucia przemijają; 5.3. Jak pomóc dzieciom godzić się z rzeczywistością i ograniczeniami; 5.4. " Nie lubiłam dzieci "; 5.5. Właściwy problem; 5.6. Dzieci nabierają poczucia odpowiedzialności; 5.7. " Rozwijają się znacznie szybciej, niżbyśmy się spodziewali "; 5.8. Rodzice zdobywają wiedzę o sobie samych; 5.9. " Wolałbym umrzeć "; 6. Nowa pomoc dla rodziców pragnących zaspokoić własne potrzeby; 6.1. Komunikaty " ty " i komunikaty " ja "; 6.2. " Jak rzeczywiście wyglądają moje uczucia? "; 6.3. Ważne jest, by komunikaty " ja " były kompletne; 6.4. Gdy dzieci nie przyjmują do wiadomości wypowiedzi " ja "; 6.4.1. Czy słuchasz, gdy dziecko ma problemy?; 6.4.2. Jak silne są twoje wypowiedzi " ja "?; 6.4.3. Znaczenie " przełączenia "; 6.4.4. Wypowiedzi zawierające rozwiązania nie są wypowiedziami " ja "; 6.4.5. Ucieczka do władzy i autorytetu; 6.5. Kilka wskazań dotyczących stosowania wypowiedzi; 7. Pozytywne doświadczenia z wypowiedziami " ja "; 7.1. Łatwy do opanowania instrument działania; 7.2. " To rzeczywiście działa! "; 7.3. Nowe zrozumienie wypowiedzi " ty "; 7.4. " Dzieci naprawdę chcą pomóc "; 7.5. Bogactwo pomysłów dziecięcych rozwiązań; 7.6. " To takie piękne uczucie, gdy się jest szczerym "; 7.7. Jak rodzice radzą sobie ze złością; 8. Nowe możliwości zastosowania wypowiedzi " ja "; 8.1. Wypowiedź " ja " wobec niemowląt i małych dzieci; 8.2. Nowa koncepcja: wypowiedź " ja " wyrażająca uznanie; 8.3. Zapobiegawcza wypowiedź " ja "; 8.4. Rozwiązywanie problemów przez wypowiedź " ja "; 9. Konflikty między rodzicami i dziećmi: kto zwycięża, kto ponosi porażkę?; 9.1. Uprzedzenia wobec metody opanowywania konfliktów bez porażek; 9.2. Trzy metody radzenia sobie z konfliktami; 9.3. Nowe perspektywy rozwiązywania konfliktów; 9.3.1. Dylemat dyscypliny; 9.3.2. Mit życzliwego autorytetu; 9.3.3. Autorytet: słowo o dwu znaczeniach; 9.3.4. Charakterystyczny język władzy; 9.3.5. Myślenie metody bez porażek z ustępliwością; 9.3.6. Czy dzieci potrzebują ograniczeń?; 9.4. Prawda o władzy rodzicielskiej; 10. Zastosowanie metody bez porażek: problemy i rozwiązania; 10.1. Brak czasu i przeszkody; 10.2. " Z dziećmi to się nie udaje "; 10.3. Gdy dzieci wychodzą w trakcie rozwiązywania problemów; 10.4. Gdy dzieci nie dotrzymują podjętych postanowień; 10.5. Nierealne rozwiązania proponowane przez dzieci; 10.6. Czy istnieje usprawiedliwiona przemoc i kara?; 10.7. Czy wolno bić?; 11. Sukcesy w zastosowaniu metody bez porażek; 11.1. Rozwiązywanie problemów bez porażek wymaga odpowiednich ram; 11.2. Gdy jasno przedstawia się potrzeby, znajdą się rozwiązania; 11.3. Zazwyczaj bywa więcej aniżeli jedno rozwiązanie; 11.4. Zmiana pierwotnej decyzji; 11.5. Właściwy problem; 11.6. Dzieci potrafią być bardzo rozsądne; 11.7. Rozwiązywanie problemów z niemowlętami; 11.8. Metoda bez porażek w rozwiązywaniu konfliktów między rodzeństwem; 11.9. Regularne spotkania dla rozwiązywania problemów; 11.10. Zapobiegawcze rozwiązywanie problemów; 12. Pomoc w konfliktach wartości; 12.1. Cechy konfliktów wartości; 12.2. Zbyt nieustępliwi rodzice; 12.3. Skuteczne postępowanie w celu załagodzenia konfliktów wartości; 12.4. Być rzeczywiście przykładem; 12.5. Jak stać się skutecznym doradcą?; 12.5.1. Zdobywajcie wiadomości i informacje; 12.5.2. Jako doradcy swych dzieci musicie zostać przez nie zaakceptowane w tej roli; 12.5.3. Pozostawicie pytającym odpowiedzialność; 12.6. Przemyślenie własnych ocen; 12.7. Zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić; 13. Różne postawy wobec wychowania bez porażek i ich przyczyny; 13.1. " Oni potrafią to robić lepiej, niż pan myśli "; 13.2. " Nie będę powtarzał błędów, które wobec mnie popełnili moi rodzice "; 13.3. " Rola rodzicielska to ciężkie zadanie "; 13.4. " Czytamy napis na ścianie "; 13.5. Gdy narasta rozpacz; 13.6. Dylemat rodziców; 13.7. Kryzysy i tragedie; 13.8. Komu potrzeby jest trening rodzicielski?; 14. Osobiste relacje czterech rodzin; 14.1. " Może przenosić góry "; 14.2. Poza wszelkimi technikami: dziennik matki; 14.3. Wojna i pokój; 14.4. Rodzina, która się zmienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40599, W.40746, W.40747 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek)
Streszczenie: Do czytelnika polskiego; Podziękowania; 1. Rodziny po kursie wychowania bez porażek; 2. Zasady są ważniejsze niż techniki; 2.1. Zasada niekonsekwencji; 2.2. Zasada " posiadania problemu "; 3. Nowe możliwości pomagania dzieciom w ich problemach; 3.1. Gdy rodzicom nie udaje się uniknąć " fatalnej dwunastki " barykad rozmowy; 3.2. Nowe spostrzeżenia na temat dwunastu barier komunikacji; 3.2.1. Czasem bariery komunikacyjne nie stanowią przeszkody; 3.2.2. Co jest błędne przy stawianiu pytań?; 3.2.3. Czy dzieci potrzebują rad?; 3.3. Jak najlepiej wdrożyć rodziców do słuchania?; 3.3.1. Cztery podstawowe techniki słuchania; 3.3.1.1. Słuchanie bierne ( milczenie ); 3.3.1.2. Zaakcentowanie uwagi; 3.3.1.3. " Otwieracze " i zachęty; 3.3.1.4. Słuchanie aktywne; 3.3.2. Dlaczego uczymy rodziców aktywnego słuchania?; 4. Jak można nauczyć się aktywnego słuchania: problemy i rozwiązania; 4.1. Początkowe zakłopotanie przy aktywnym słuchaniu; 4.2. Gdy dzieci nie chcą rozmawiać; 4.3. Trzeba mieć właściwy nastrój do słuchania; 4.4. " Dajcie mi spokój z tym aktywnym słuchaniem "; 4.5. Przesada w aktywnym słuchaniu; 4.6. Bezskuteczne jest słuchanie, w którym nie ma gotowości zaakceptowania; 4.7. Słuchanie aktywne z ukrytym zamiarem; 4.8. " Co się dzieje, gdy komuś nie odpowiada to, co słyszy? "; 4.9. Pokusa zastosowania barier komunikacji; 4.10. Kilka wskazań, jak poprawić umiejętność słuchania; 5. Jak zmieniają się rodziny, gdy rodzice stają sprawnymi słuchaczami; 5.1. Czar zwrotu " rozumiem cię "; 5.2. Uczucia przemijają; 5.3. Jak pomóc dzieciom godzić się z rzeczywistością i ograniczeniami; 5.4. " Nie lubiłam dzieci "; 5.5. Właściwy problem; 5.6. Dzieci nabierają poczucia odpowiedzialności; 5.7. " Rozwijają się znacznie szybciej, niżbyśmy się spodziewali "; 5.8. Rodzice zdobywają wiedzę o sobie samych; 5.9. " Wolałbym umrzeć "; 6. Nowa pomoc dla rodziców pragnących zaspokoić własne potrzeby; 6.1. Komunikaty " ty " i komunikaty " ja "; 6.2. " Jak rzeczywiście wyglądają moje uczucia? "; 6.3. Ważne jest, by komunikaty " ja " były kompletne; 6.4. Gdy dzieci nie przyjmują do wiadomości wypowiedzi " ja "; 6.4.1. Czy słuchasz, gdy dziecko ma problemy?; 6.4.2. Jak silne są twoje wypowiedzi " ja "?; 6.4.3. Znaczenie " przełączenia "; 6.4.4. Wypowiedzi zawierające rozwiązania nie są wypowiedziami " ja "; 6.4.5. Ucieczka do władzy i autorytetu; 6.5. Kilka wskazań dotyczących stosowania wypowiedzi; 7. Pozytywne doświadczenia z wypowiedziami " ja "; 7.1. Łatwy do opanowania instrument działania; 7.2. " To rzeczywiście działa! "; 7.3. Nowe zrozumienie wypowiedzi " ty "; 7.4. " Dzieci naprawdę chcą pomóc "; 7.5. Bogactwo pomysłów dziecięcych rozwiązań; 7.6. " To takie piękne uczucie, gdy się jest szczerym "; 7.7. Jak rodzice radzą sobie ze złością; 8. Nowe możliwości zastosowania wypowiedzi " ja "; 8.1. Wypowiedź " ja " wobec niemowląt i małych dzieci; 8.2. Nowa koncepcja: wypowiedź " ja " wyrażająca uznanie; 8.3. Zapobiegawcza wypowiedź " ja "; 8.4. Rozwiązywanie problemów przez wypowiedź " ja "; 9. Konflikty między rodzicami i dziećmi: kto zwycięża, kto ponosi porażkę?; 9.1. Uprzedzenia wobec metody opanowywania konfliktów bez porażek; 9.2. Trzy metody radzenia sobie z konfliktami; 9.3. Nowe perspektywy rozwiązywania konfliktów; 9.3.1. Dylemat dyscypliny; 9.3.2. Mit życzliwego autorytetu; 9.3.3. Autorytet: słowo o dwu znaczeniach; 9.3.4. Charakterystyczny język władzy; 9.3.5. Myślenie metody bez porażek z ustępliwością; 9.3.6. Czy dzieci potrzebują ograniczeń?; 9.4. Prawda o władzy rodzicielskiej; 10. Zastosowanie metody bez porażek: problemy i rozwiązania; 10.1. Brak czasu i przeszkody; 10.2. " Z dziećmi to się nie udaje "; 10.3. Gdy dzieci wychodzą w trakcie rozwiązywania problemów; 10.4. Gdy dzieci nie dotrzymują podjętych postanowień; 10.5. Nierealne rozwiązania proponowane przez dzieci; 10.6. Czy istnieje usprawiedliwiona przemoc i kara?; 10.7. Czy wolno bić?; 11. Sukcesy w zastosowaniu metody bez porażek; 11.1. Rozwiązywanie problemów bez porażek wymaga odpowiednich ram; 11.2. Gdy jasno przedstawia się potrzeby, znajdą się rozwiązania; 11.3. Zazwyczaj bywa więcej aniżeli jedno rozwiązanie; 11.4. Zmiana pierwotnej decyzji; 11.5. Właściwy problem; 11.6. Dzieci potrafią być bardzo rozsądne; 11.7. Rozwiązywanie problemów z niemowlętami; 11.8. Metoda bez porażek w rozwiązywaniu konfliktów między rodzeństwem; 11.9. Regularne spotkania dla rozwiązywania problemów; 11.10. Zapobiegawcze rozwiązywanie problemów; 12. Pomoc w konfliktach wartości; 12.1. Cechy konfliktów wartości; 12.2. Zbyt nieustępliwi rodzice; 12.3. Skuteczne postępowanie w celu załagodzenia konfliktów wartości; 12.4. Być rzeczywiście przykładem; 12.5. Jak stać się skutecznym doradcą?; 12.5.1. Zdobywajcie wiadomości i informacje; 12.5.2. Jako doradcy swych dzieci musicie zostać przez nie zaakceptowane w tej roli; 12.5.3. Pozostawicie pytającym odpowiedzialność; 12.6. Przemyślenie własnych ocen; 12.7. Zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić; 13. Różne postawy wobec wychowania bez porażek i ich przyczyny; 13.1. " Oni potrafią to robić lepiej, niż pan myśli "; 13.2. " Nie będę powtarzał błędów, które wobec mnie popełnili moi rodzice "; 13.3. " Rola rodzicielska to ciężkie zadanie "; 13.4. " Czytamy napis na ścianie "; 13.5. Gdy narasta rozpacz; 13.6. Dylemat rodziców; 13.7. Kryzysy i tragedie; 13.8. Komu potrzeby jest trening rodzicielski?; 14. Osobiste relacje czterech rodzin; 14.1. " Może przenosić góry "; 14.2. Poza wszelkimi technikami: dziennik matki; 14.3. Wojna i pokój; 14.4. Rodzina, która się zmienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37693, W.37694, W.37695, W.37810 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42604, W.40998 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38464 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp - dyskusja na temat dyscypliny; Część 1. Co to jest dyscyplina: Rozdział 1. Definicja. Terminologia i wyjaśnienie znaczeń; 1. Rzeczownik i czasownik; 2. Uczenie przeciw kontrolowaniu; 3. Dyscyplina narzucona przez innych kontra samodyscyplina; 4. Brak zgody co do ograniczeń; 5. " Mam być wymagający czy wyrozumiały, tolerancyjny? "; 6. Liczne znaczenia terminu " autorytet "; 7. Mit " dobroczynnego autorytetu "; Rozdział 2. Tradycyjna postawa nagroda-kara; 1. Skąd kontrolujący czerpią swoją władzę; 2. Jak działają nagrody; 3. Jak ma działać karanie; 4. Warunki kontroli za pomocą nagród i kar; 5. Zewnętrzna kontrola przeciw wewnętrznej; Rozdział 3. Dlaczego nie możemy liczyć na skuteczność nagradzania; 1. Techniki kontrolowania poprzez nagrody; 2. Trudności, jakie rodzice i nauczyciele napotykają, stosując nagrody; 3. Głębsza analiza pochwały; 4. Czym skutecznie zastąpić pochwałę; Rozdział 4. Wady i niebezpieczeństwa karania; 1. Stosowanie kar wymaga doświadczenia; 2. " Łagodna kara jest akceptowana "; 3. Ryzyko stosowania surowych kar; 4. Kiedy kota nie ma; 5. W jaki sposób karanie wywołuje agresję i przemoc; 6. Dorośli nieuchronnie muszą zrezygnować z karania; 7. Cena władzy; Rozdział 5. Jak naprawdę dzieci reagują na kontrolę; 1. Mechanizmy obronne, jakie stosują dzieci; 2. Odwet wobec kontrolujących; 3. Kiedy dzieci " rozwodzą się " ze swoimi rodzicami; 4. Sianie ziarna przestępczego zachowania; 5. Klęska sądów dla nieletnich; 6. Ostrzeżenie: dyscyplina szkodzi zdrowiu i dobremu samopoczuciu; 7. Ambitne zamiary, kiepskie rezultaty; 8. Utrata wpływu kontrolujących; 9. Czy chcemy mieć posłuszne dzieci?; Cześć 2. Jak dyscyplinować dzieci, nie używając władzy i przemocy: Rozdział 6. Zmienić zachowanie dzieci, nie używając władzy. Osiem nowych metod; 1. Dzieci nie zachowują się źle; 2. " Czyj problem? "; 2.1. Przekonaj się, czego dziecko potrzebuje; 2.2. Handel zamienny; 2.3. Zmień otoczenie; 2.4. Konfrontacyjny komunikat " ja "; 2.5. Uprzedzające komunikaty " ja "; 2.6. Zmiana biegów, żeby zmniejszyć opór; 2.7. Rozwiązywanie konfliktów ( problemów ); 2.8. Kiedy czujesz gniew, spróbuj dotrzeć do pierwotnego uczucia; 3. W jaki sposób komunikaty " ja " zmieniają nadawcę; Rozdział 7. Nowe sposoby kierowania rodziną i klasą szkolną; 1. Kierowanie współdziałające; 2. Grupy potrzebują reguł; 3. Metoda rozwiązywania problemów ( konfliktów ) bez porażek; 4. Rozwiązywanie konfliktów metodą bez porażek; 5. Jak postępować z kolizjami wartości; Rozdział 8. Dzieci same rozwiązują problemy; 1. Jak pomóc dzieciom, by umiały korzystać z procesu rozwiązywania problemów; 2. Język nieakceptacji; 3. Akceptacja: to, co pomaga najbardziej; 4. Jak okazać komuś swoją akceptację; Rozdział 9. Aktywne słuchanie - wszechstronna umiejętność; 1. Konflikty między dziećmi; 2. Jak prowadzić dobrą dyskusję w grupie; 3. Trzeba zacieśniać więzy między nauczycielami i uczniami; 4. Badania potwierdzające zalety szkolenia nauczycieli w umiejętnościach pomagania i doradztwa; 5. Inne korzyści, jakie dają umiejętności pomagania i doradztwa; Rozdział 10. Dlaczego dorośli nie rezygnują z dyscyplinowania dzieci; 1. Doktryna " psucia dzieci "; 2. Przekonanie, że dzieci z natury są złe; 3. Myślenie w kategoriach albo-albo w konfliktach; 4. Biblijna obrona karzącej dyscypliny; 5. Mit permisywizmu; 6. Argumenty przeciw demokratycznemu; 7. Sprzeciw wobec szkolenia; 8. " Nie chcemy zmieniać modelu amerykańskiej rodziny "; 9. Sprzeciw wobec zmian w szkołach; Rozdział 11. Jak demokratyczne związki sprzyjają zdrowiu i dobremu samopoczuciu; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39512, W.39514, W.39513 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej