upośledzeni umysłowo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(2)
Autor
Pańczyk Jan
(2)
Boczar Krystyna
(1)
Burno- Nowakowa Helena
(1)
Dziedzic Stefan
(1)
Garda-Łukaszewska Jadwiga
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Hetman Anna
(1)
Kirejczyk Kazimierz
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Krystyna Skalik
(1)
Loebel Wirginii
(1)
Migocka Dorota
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Palak Zofia
(1)
Pasternak Edward
(1)
Pelc Zofia
(1)
Pilecki Jan
(1)
Piszczek Maria
(1)
Polkowska Irena
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Rygał Grażyna
(1)
Szperkowski Tomasz
(1)
Sękowska Zofia
(1)
Ujma Bożena
(1)
Wizner Margaret A
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Wyszyńska Anna
(1)
Łaś Helena
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
upośledzeni umysłowo
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Ep.236 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Naukowo-Dydaktyczny / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej ; Z.175)
Streszczenie: Wstęp; I. Prace rewalidacyjne z upośledzonymi umysłowo ( wybrane zagadnienia ): 1. A. Mikrut. Aktywność społeczna osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim - warunkowania i przejawy; 2. S. Olszewski. Poziom samooceny i samoakceptacji uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim, a ich pozycja socjometryczna w zespole klasowym; 3. D. Łakomy, M. Trojańska. Próba stymulacji rozwoju sprawności manualnej dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w oparciu o zajęcia muzyczno-ruchowe; 4. A. Pękała, J. Wyczesany. Rola i znaczenie muzyki w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim klas I-III; 5. K. Parys. Wpływ pytań na czas uczenia się tekstów przez dzieci upośledzone umysłowo w stopniu lekkim; 6. M. Konarska. Redagowanie listów przez uczniów klas VIII lekko upośledzonych umysłowo; 7. E. Minczakiewicz. Emotywna funkcja komunikacyjna u dzieci głębiej upośledzonych umysłowo; 8. D. Wolska. Poziom funkcjonowania społecznego osób dorosłych upośledzonych umysłowo w świetle badań Zmodyfikowaną Skalą Przystosowania Społecznego R. McConkeya; II. Wybrane zagadnienia z rewalidacji głuchych: 1. G. Gunia. Proces adaptacji dzieci z wadą słuchu w toku rewalidacji instytucjonalnej; 2. M. Klaczak, M. Szymańska. Przyczyny rekwalifikacji dzieci niedosłyszących i ich sytuacja w szkole dla głuchych; 3. D. Kornaś. Zabawy dzieci głuchych na terenie przedszkola masowego; 4. A. Rakowska. Rozumienie stosunków określanych za pomocą przyimków przez dzieci niesłyszące; III. Wybrane aspekty społecznego funkcjonowania dzieci i młodzieży: 1. T. Oleńska-Pawlak. Percepcja środowiska rodzinnego i szkolnego przez dzieci przewlekle chore i kalekie; 2. P. Majewicz. Próba wykorzystania socjoterapii w korekcji zaburzeń zachowania dzieci w młodszym wieku szkolnym; 4. J. Pilecki, Z. Gruntkowski. Preferowane wartości oraz umiejętności społeczne młodzieży niewidomej i widzącej; 5. B. Grochmal-Bach, D. Łakomy, M. Trojańska. Poglądy stuedntów na stres i wartości życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38499, W.39437, W.38308, W.38310, W.38498, W.38496, W.39913, W.38497, W.39439, W.39438, W.38309 (11 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34340 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej