Uczenie się
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(71)
Forma i typ
Książki
(69)
Pliki i bazy danych
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(67)
Czytelnia
(1)
Pracownia cymeliów
(3)
Autor
Włodarski Ziemowit
(8)
Dennison Gail E
(3)
Dennison Paul E
(3)
Orczyk Józef
(3)
Rudniański Jarosław
(3)
Budohoska Wanda
(2)
Kubiczek Bożena
(2)
Masgutowa Swietłana
(2)
Muzylak Grzegorz
(2)
Pieter Józef
(2)
Szybka Czesław
(2)
Zwoleńska Joanna
(2)
Amsterdamski Piotr
(1)
Anderson John R
(1)
Barnes Douglas
(1)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Batorski Jarema
(1)
Benner Dietrich
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Brzeskiewicz Zbigniew W
(1)
Buzan Tony
(1)
Chlewiński Zdzisław
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Claparede E
(1)
Cook Jonathan
(1)
Cummings Rhoda
(1)
Czajkowska Irena
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dennison Paul
(1)
Dutkiewicz Mieczysław
(1)
Dyrda Jolanta
(1)
Dąbrowska-Jabłońska Iwona
(1)
Espeland Pamela
(1)
Fisher Gary
(1)
Fisher Robert
(1)
Forrestal Peter
(1)
Goriszowski Włodzimierz
(1)
Green Donald Ross
(1)
Grzywak-Kaczyńska M
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hall-Quest Alfred Lawrence
(1)
Hannaford Carl
(1)
Herda Kazimierz
(1)
Heuel Eberhard
(1)
Hoffman Ewa
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Janiszewska Bożena
(1)
Janowski Andrzej
(1)
Jałowiec Magdalena
(1)
Johnson Robert L
(1)
Kossewska Joanna
(1)
Kotarbiński T
(1)
Kowalska Gabriela
(1)
Kowaluk Marzena
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Kępiński Jerzy
(1)
Langley Justyna
(1)
Levine Mel
(1)
Materska Maria
(1)
McCann Vivian
(1)
McCombs Barbara L
(1)
Mietzel Gerd
(1)
Morison Murray
(1)
Nawroczyński B
(1)
Osmelak Jerzy
(1)
Pietrusiewicz Stanisław
(1)
Pilecka Władysława
(1)
Pope James E
(1)
Przybylska Ewa
(1)
Półturzycki Józef
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reid Jo-Anne
(1)
Rokicińska Iwona
(1)
Rose Colin
(1)
Sadowska Edyta
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Siemieński Maksymilian
(1)
Skorny Zbigniew
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Stępkowski Dariusz
(1)
Szymaniukówna I.M
(1)
Taraszkiewicz-Kotońska Małgorzata
(1)
Tichy Elżbieta
(1)
Troczyńska Ewa
(1)
Troczyński Józef
(1)
Tryzno Ewa
(1)
Ubertowska Aleksandra
(1)
Vopel Klaus W
(1)
Wajsprych Danuta
(1)
Walota-Czekaj Grażyna
(1)
Whitmore Diana
(1)
Wilgocka-Okoń Barbara
(1)
Wosiński Marek
(1)
Zeman Elżbieta
(1)
Zimbardo Philip G
(1)
Zwoleński Lech
(1)
Święcicki Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(10)
1960 - 1969
(9)
1930 - 1939
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Uczenie się
(71)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40755 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16423 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia w szkole / Donald Ross Green ; tł. Marek Wosiński. - Wyd. 2. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1974. - 237, [3] s. : il., tab., wykr., err. ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.27264, W.27263 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.17649 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Przekładów Dzieł Pedagogicznych / red. Zygmunt Ziembiński ; T. 20)
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej - Biblioteka Cyfrowa Politechniki Śląskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia cymeliów
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Sp.17940, Sp.17939 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: I. Drogi wiedzy: 1. Uczenie się nie jest procesem odbywającym się wyłącznie w głowie; 2. Sieci nerwowe - superautostrady do rozwoju; 3. Doświadczenie sensoryczne; 4. Rola emocji; 5. Tworzenie połączeń; II. Zmyślne ruchy: 6. Ruch; 7. Gimnastyka mózgu; III. Kształtowanie i ochrona naszych systemów uczenia się: 8. Co jest nie tak?; 9. Niezbędne dla mózgu: woda i tlen; 10. Niezbędne dla mózgu: odżywianie; 11. Układ przedsionkowy a wady uczenia się; 12. Walka czy ucieczka - wpływ stresu na uczenie się; 13. Niewłaściwa edukacja i gra w szufladkowanie ( przyszywanie łatek ); 14. Środki farmakologiczne a nadpobudliwość; 15. Poszukiwanie modeli na zewnątrz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40607, W.40744, W.40608, W.40606, W.40609, W.40605 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41928 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42103, W.42104, W.42100, W.42102, W.42101 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43034, W.43033 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okład.: Poradnik nauczyciela
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Prawidłowości procesu uczenia się - od autorki; Rozdział 1. Dlaczego uczenie się?; 1. Tradycyjny i nowoczesny model nauczania i uczenia się; 2. Efektywność procesu uczenia się; 3. Stadia w rpocesie uczenia się; 4. Jak rozpoznać style uczenia się, uwzględniając różnice między ludźmi?; 4.1. Sposób analizy tekstu; 4.2. Strategie uczenia się; 4.3. Style uczenia się; 4.4. Systemy reprezentacji poznawczej; 4.5. Style myślenia; 4.6. Typy inteligencji; 4.7. Typy temperamentu; Rozdział 2. Przyspieszone uczenie się; 1. Czynniki sprzyjające przyspieszonemu uczeniu się; 2. Pozytywne myślenie a sukces w uczeniu się; 2.1. Budowanie WSWS - wysokiej samoocony i wiary w siebie; 3. Zasady przyspieszonego uczenia się; 4. Cykl przyspieszonego uczenia się; 4.1. Środowisko dla procesu uczenia się; Rozdział 3. Uczenie się w klasie jako grupie społecznej; 1. Wybrane cechy grup; 2. Komunikacja społeczna w grupie; 3. Etapy rozwoju grupy; 4. Role społeczne w grupie; 5. Rola lidera grupy; Rozdział 4. Autorytet w procesie uczenia się; 1. Refleksje o autorytecie; 1.1. Rodzaje autorytetu; 2. Autorytet a władza; 3. Autorytet w oczach dzieci - aspekt rozwojowy; 3.1. Młodszy wiek szkolny; 3.2. Średni wiek szkolny; 3.3. Starszy wiek szkolny; 4. Budowanie autorytetu; 4.1. Procedura konstruktywnego utrzymywania autorytetu; 5. Strona dla Ciebie - arkusz samooceny; Część 2. Przegląd metod aktywizujących - od autorki; Rozdział 1. Metody i techniki aktywizujące; 1. Metoda aktywna czy aktywizująca; 2. Dlaczego metoda aktywizująca a nie tradycyjna?; 3. Istota metody aktywizującej; 4. Prezentacja wybranych metod i technik aktywizujących; 4.1. Techniki wspierające rozwój grupy; 4.1.1. Metafory; 4.1.2. " Niedokończone zdania "; 4.1.3. Wywiad - rzeka z samym sobą; 4.1.4. " Poszukaj kogoś, kto "; 4.1.5. " Pory roku "; 4.1.6. " Projekt Alfa "; 4.2. Techniki asertywne; 4.2.1. Technika " pięciu etapów "; 4.2.2. Technika " zdartej płyty "; 4.2.3. Technika " czas do namysłu "; 4.2.4. Technika " zmniejszanie napięcia "; 4.3. Metody i techniki uczenia się; 4.3.1. Mapa pamięci ( mind mapping ); 4.3.2. Projekt edukacyjny; 4.3.3. Metoda tekstu przewodniego ( MTP ); 4.3.4. " Karuzela "; 4.3.5. " Kawałki tortu "; 4.3.6. Checklist - lista kontrolna; 4.3.7. Planowanie z przyszłości; 4.3.8. Technika twórczego myślenia 635; 4.3.9. JIGSAW, czyli puzzle; 4.3.10. Mapa klanu Szkotów; 4.3.11. " Running dictation " - dyktando w biegu; 4.3.12. " Wąż "; 4.4. Metody i techniki rozwiązywania problemów; 4.4.1. " Burza mózgów "; 4.4.2. " Myślowe kapelusze "; 4.4.3. Analiza pola sił Kurta Lewina ( APS ); 4.4.4. Metoda kreatywnego rozwiązywania problemów ( KRP ); 4.4.5. Metoda rozwiązywania konfliktów bez porażek albo " dwóch zwycięzców "; 4.4.6. " Akwarium "; 4.4.7. Technika " kuli śniegowej "; 4.4.8. Dyskusja " Puste krzesło "; Część 3. Metody i techniki aktywizujące w praktyce - od autorki; Rozdział 1. Planowanie procesu uczenia się w klasie; 1. Planowanie procesu uczenia się przez ucznia; 2. Planowanie procesu uczenia się ucznia przez nauczyciela; 3. Przykładowe scenariusze; 4. Strona dla Ciebie - miejsce na Twój scenariusz; Aneks: Teksty uzupełniające; Zamiast zakończenia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41763 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okład.: Poradnik nauczyciela
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Prawidłowości procesu uczenia się - od autorki; Rozdział 1. Dlaczego uczenie się?; 1. Tradycyjny i nowoczesny model nauczania i uczenia się; 2. Efektywność procesu uczenia się; 3. Stadia w rpocesie uczenia się; 4. Jak rozpoznać style uczenia się, uwzględniając różnice między ludźmi?; 4.1. Sposób analizy tekstu; 4.2. Strategie uczenia się; 4.3. Style uczenia się; 4.4. Systemy reprezentacji poznawczej; 4.5. Style myślenia; 4.6. Typy inteligencji; 4.7. Typy temperamentu; Rozdział 2. Przyspieszone uczenie się; 1. Czynniki sprzyjające przyspieszonemu uczeniu się; 2. Pozytywne myślenie a sukces w uczeniu się; 2.1. Budowanie WSWS - wysokiej samoocony i wiary w siebie; 3. Zasady przyspieszonego uczenia się; 4. Cykl przyspieszonego uczenia się; 4.1. Środowisko dla procesu uczenia się; Rozdział 3. Uczenie się w klasie jako grupie społecznej; 1. Wybrane cechy grup; 2. Komunikacja społeczna w grupie; 3. Etapy rozwoju grupy; 4. Role społeczne w grupie; 5. Rola lidera grupy; Rozdział 4. Autorytet w procesie uczenia się; 1. Refleksje o autorytecie; 1.1. Rodzaje autorytetu; 2. Autorytet a władza; 3. Autorytet w oczach dzieci - aspekt rozwojowy; 3.1. Młodszy wiek szkolny; 3.2. Średni wiek szkolny; 3.3. Starszy wiek szkolny; 4. Budowanie autorytetu; 4.1. Procedura konstruktywnego utrzymywania autorytetu; 5. Strona dla Ciebie - arkusz samooceny; Część 2. Przegląd metod aktywizujących - od autorki; Rozdział 1. Metody i techniki aktywizujące; 1. Metoda aktywna czy aktywizująca; 2. Dlaczego metoda aktywizująca a nie tradycyjna?; 3. Istota metody aktywizującej; 4. Prezentacja wybranych metod i technik aktywizujących; 4.1. Techniki wspierające rozwój grupy; 4.1.1. Metafory; 4.1.2. " Niedokończone zdania "; 4.1.3. Wywiad - rzeka z samym sobą; 4.1.4. " Poszukaj kogoś, kto "; 4.1.5. " Pory roku "; 4.1.6. " Projekt Alfa "; 4.2. Techniki asertywne; 4.2.1. Technika " pięciu etapów "; 4.2.2. Technika " zdartej płyty "; 4.2.3. Technika " czas do namysłu "; 4.2.4. Technika " zmniejszanie napięcia "; 4.3. Metody i techniki uczenia się; 4.3.1. Mapa pamięci ( mind mapping ); 4.3.2. Projekt edukacyjny; 4.3.3. Metoda tekstu przewodniego ( MTP ); 4.3.4. " Karuzela "; 4.3.5. " Kawałki tortu "; 4.3.6. Checklist - lista kontrolna; 4.3.7. Planowanie z przyszłości; 4.3.8. Technika twórczego myślenia 635; 4.3.9. JIGSAW, czyli puzzle; 4.3.10. Mapa klanu Szkotów; 4.3.11. " Running dictation " - dyktando w biegu; 4.3.12. " Wąż "; 4.4. Metody i techniki rozwiązywania problemów; 4.4.1. " Burza mózgów "; 4.4.2. " Myślowe kapelusze "; 4.4.3. Analiza pola sił Kurta Lewina ( APS ); 4.4.4. Metoda kreatywnego rozwiązywania problemów ( KRP ); 4.4.5. Metoda rozwiązywania konfliktów bez porażek albo " dwóch zwycięzców "; 4.4.6. " Akwarium "; 4.4.7. Technika " kuli śniegowej "; 4.4.8. Dyskusja " Puste krzesło "; Część 3. Metody i techniki aktywizujące w praktyce - od autorki; Rozdział 1. Planowanie procesu uczenia się w klasie; 1. Planowanie procesu uczenia się przez ucznia; 2. Planowanie procesu uczenia się ucznia przez nauczyciela; 3. Przykładowe scenariusze; 4. Strona dla Ciebie - miejsce na Twój scenariusz; Aneks: Teksty uzupełniające; Zamiast zakończenia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42386, W.42131 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Bescellerowy poradnik dla rodziców i nauczycieli, książka, która pomoże każdemu dziecku osiągnąć życiowy sukces: Jak rozpoznawać i rozwijać ukryte talenty, jak przezwyciężać trudności w uczeniu sie, jak wyzwalać twórcze i intuicyjne myślenie, jak przygotowywać do osiągnięcia sukcesów życiowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41725 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Streszczenie: Przedmowa; 1. Wprowadzenie; 1.1. Przykładowe studium przypadku ( Zosia. Darek ); 1.2. Prezentacja założeń i celów; 2. Cel pierwszy: Zrozumieć istotę motywacji; 2.1. Współczesne teorie motywacji; 2.2. Co wynika z badań dla praktyki?; 2.3. Badania nad sposobami motywowania trudnych uczniów; 2.4. Podsumowanie; 3. Cel drugi: Zrozumieć motywację i wiedzieć, jak można ją wzmocnić; 3.1. Zmieniające się podejście do roli nauczyciela; 3.2. Co to znaczy motywować uczniów; 3.3. Podsumowanie; 4. Cel trzeci: Pomóc uczniom poznać i docenić samych siebie; 4.1. Ułatwić uczniom poznanie, jak funkcjonuje ich psychika i aktywność; 4.2. Pomóc uczniom docenić samych siebie i cenić naukę; 4.3. Podsumowanie; 5. Cel czwarty: Przekształcić klasę w środowisko motywujące uczniów; 5.1. Stwarzanie warunków dla rozwoju i samostanowienia; 5.2. Zachęcanie do podejmowania ryzyka w trakcie nauki; 5.3. Tworzenie klimatu korzystnego dla uczenia się; 5.4. Podsumowanie; 6. Jeszcze raz o Zosi i Darku; Zakończenie; Słownik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40069, W.40070, W.43492, W.40068 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
Na okł. podtyt.: [praktyczny podręcznik dla pedagogów i nauczycieli]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42078 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40278 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36607 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30879 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29923, 29922 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak uczyć się samodzielnie / Jerzy Osmelak. - Wyd. 2. - Warszawa : Instytut Wydawniczy Związków Zawodowych, 1984. - 175, [1] s. : rys., wykr. ; 20 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2517, 2415 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej