Kubiczek Bożena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Kubiczek Bożena
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Autorytet
(2)
Nauczanie
(2)
Uczenie się
(2)
awans zawodowy
(1)
nauczyciele
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9703 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okład.: Poradnik nauczyciela
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Prawidłowości procesu uczenia się - od autorki; Rozdział 1. Dlaczego uczenie się?; 1. Tradycyjny i nowoczesny model nauczania i uczenia się; 2. Efektywność procesu uczenia się; 3. Stadia w rpocesie uczenia się; 4. Jak rozpoznać style uczenia się, uwzględniając różnice między ludźmi?; 4.1. Sposób analizy tekstu; 4.2. Strategie uczenia się; 4.3. Style uczenia się; 4.4. Systemy reprezentacji poznawczej; 4.5. Style myślenia; 4.6. Typy inteligencji; 4.7. Typy temperamentu; Rozdział 2. Przyspieszone uczenie się; 1. Czynniki sprzyjające przyspieszonemu uczeniu się; 2. Pozytywne myślenie a sukces w uczeniu się; 2.1. Budowanie WSWS - wysokiej samoocony i wiary w siebie; 3. Zasady przyspieszonego uczenia się; 4. Cykl przyspieszonego uczenia się; 4.1. Środowisko dla procesu uczenia się; Rozdział 3. Uczenie się w klasie jako grupie społecznej; 1. Wybrane cechy grup; 2. Komunikacja społeczna w grupie; 3. Etapy rozwoju grupy; 4. Role społeczne w grupie; 5. Rola lidera grupy; Rozdział 4. Autorytet w procesie uczenia się; 1. Refleksje o autorytecie; 1.1. Rodzaje autorytetu; 2. Autorytet a władza; 3. Autorytet w oczach dzieci - aspekt rozwojowy; 3.1. Młodszy wiek szkolny; 3.2. Średni wiek szkolny; 3.3. Starszy wiek szkolny; 4. Budowanie autorytetu; 4.1. Procedura konstruktywnego utrzymywania autorytetu; 5. Strona dla Ciebie - arkusz samooceny; Część 2. Przegląd metod aktywizujących - od autorki; Rozdział 1. Metody i techniki aktywizujące; 1. Metoda aktywna czy aktywizująca; 2. Dlaczego metoda aktywizująca a nie tradycyjna?; 3. Istota metody aktywizującej; 4. Prezentacja wybranych metod i technik aktywizujących; 4.1. Techniki wspierające rozwój grupy; 4.1.1. Metafory; 4.1.2. " Niedokończone zdania "; 4.1.3. Wywiad - rzeka z samym sobą; 4.1.4. " Poszukaj kogoś, kto "; 4.1.5. " Pory roku "; 4.1.6. " Projekt Alfa "; 4.2. Techniki asertywne; 4.2.1. Technika " pięciu etapów "; 4.2.2. Technika " zdartej płyty "; 4.2.3. Technika " czas do namysłu "; 4.2.4. Technika " zmniejszanie napięcia "; 4.3. Metody i techniki uczenia się; 4.3.1. Mapa pamięci ( mind mapping ); 4.3.2. Projekt edukacyjny; 4.3.3. Metoda tekstu przewodniego ( MTP ); 4.3.4. " Karuzela "; 4.3.5. " Kawałki tortu "; 4.3.6. Checklist - lista kontrolna; 4.3.7. Planowanie z przyszłości; 4.3.8. Technika twórczego myślenia 635; 4.3.9. JIGSAW, czyli puzzle; 4.3.10. Mapa klanu Szkotów; 4.3.11. " Running dictation " - dyktando w biegu; 4.3.12. " Wąż "; 4.4. Metody i techniki rozwiązywania problemów; 4.4.1. " Burza mózgów "; 4.4.2. " Myślowe kapelusze "; 4.4.3. Analiza pola sił Kurta Lewina ( APS ); 4.4.4. Metoda kreatywnego rozwiązywania problemów ( KRP ); 4.4.5. Metoda rozwiązywania konfliktów bez porażek albo " dwóch zwycięzców "; 4.4.6. " Akwarium "; 4.4.7. Technika " kuli śniegowej "; 4.4.8. Dyskusja " Puste krzesło "; Część 3. Metody i techniki aktywizujące w praktyce - od autorki; Rozdział 1. Planowanie procesu uczenia się w klasie; 1. Planowanie procesu uczenia się przez ucznia; 2. Planowanie procesu uczenia się ucznia przez nauczyciela; 3. Przykładowe scenariusze; 4. Strona dla Ciebie - miejsce na Twój scenariusz; Aneks: Teksty uzupełniające; Zamiast zakończenia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41763 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okład.: Poradnik nauczyciela
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Prawidłowości procesu uczenia się - od autorki; Rozdział 1. Dlaczego uczenie się?; 1. Tradycyjny i nowoczesny model nauczania i uczenia się; 2. Efektywność procesu uczenia się; 3. Stadia w rpocesie uczenia się; 4. Jak rozpoznać style uczenia się, uwzględniając różnice między ludźmi?; 4.1. Sposób analizy tekstu; 4.2. Strategie uczenia się; 4.3. Style uczenia się; 4.4. Systemy reprezentacji poznawczej; 4.5. Style myślenia; 4.6. Typy inteligencji; 4.7. Typy temperamentu; Rozdział 2. Przyspieszone uczenie się; 1. Czynniki sprzyjające przyspieszonemu uczeniu się; 2. Pozytywne myślenie a sukces w uczeniu się; 2.1. Budowanie WSWS - wysokiej samoocony i wiary w siebie; 3. Zasady przyspieszonego uczenia się; 4. Cykl przyspieszonego uczenia się; 4.1. Środowisko dla procesu uczenia się; Rozdział 3. Uczenie się w klasie jako grupie społecznej; 1. Wybrane cechy grup; 2. Komunikacja społeczna w grupie; 3. Etapy rozwoju grupy; 4. Role społeczne w grupie; 5. Rola lidera grupy; Rozdział 4. Autorytet w procesie uczenia się; 1. Refleksje o autorytecie; 1.1. Rodzaje autorytetu; 2. Autorytet a władza; 3. Autorytet w oczach dzieci - aspekt rozwojowy; 3.1. Młodszy wiek szkolny; 3.2. Średni wiek szkolny; 3.3. Starszy wiek szkolny; 4. Budowanie autorytetu; 4.1. Procedura konstruktywnego utrzymywania autorytetu; 5. Strona dla Ciebie - arkusz samooceny; Część 2. Przegląd metod aktywizujących - od autorki; Rozdział 1. Metody i techniki aktywizujące; 1. Metoda aktywna czy aktywizująca; 2. Dlaczego metoda aktywizująca a nie tradycyjna?; 3. Istota metody aktywizującej; 4. Prezentacja wybranych metod i technik aktywizujących; 4.1. Techniki wspierające rozwój grupy; 4.1.1. Metafory; 4.1.2. " Niedokończone zdania "; 4.1.3. Wywiad - rzeka z samym sobą; 4.1.4. " Poszukaj kogoś, kto "; 4.1.5. " Pory roku "; 4.1.6. " Projekt Alfa "; 4.2. Techniki asertywne; 4.2.1. Technika " pięciu etapów "; 4.2.2. Technika " zdartej płyty "; 4.2.3. Technika " czas do namysłu "; 4.2.4. Technika " zmniejszanie napięcia "; 4.3. Metody i techniki uczenia się; 4.3.1. Mapa pamięci ( mind mapping ); 4.3.2. Projekt edukacyjny; 4.3.3. Metoda tekstu przewodniego ( MTP ); 4.3.4. " Karuzela "; 4.3.5. " Kawałki tortu "; 4.3.6. Checklist - lista kontrolna; 4.3.7. Planowanie z przyszłości; 4.3.8. Technika twórczego myślenia 635; 4.3.9. JIGSAW, czyli puzzle; 4.3.10. Mapa klanu Szkotów; 4.3.11. " Running dictation " - dyktando w biegu; 4.3.12. " Wąż "; 4.4. Metody i techniki rozwiązywania problemów; 4.4.1. " Burza mózgów "; 4.4.2. " Myślowe kapelusze "; 4.4.3. Analiza pola sił Kurta Lewina ( APS ); 4.4.4. Metoda kreatywnego rozwiązywania problemów ( KRP ); 4.4.5. Metoda rozwiązywania konfliktów bez porażek albo " dwóch zwycięzców "; 4.4.6. " Akwarium "; 4.4.7. Technika " kuli śniegowej "; 4.4.8. Dyskusja " Puste krzesło "; Część 3. Metody i techniki aktywizujące w praktyce - od autorki; Rozdział 1. Planowanie procesu uczenia się w klasie; 1. Planowanie procesu uczenia się przez ucznia; 2. Planowanie procesu uczenia się ucznia przez nauczyciela; 3. Przykładowe scenariusze; 4. Strona dla Ciebie - miejsce na Twój scenariusz; Aneks: Teksty uzupełniające; Zamiast zakończenia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42131, W.42386 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej