klasa szkolna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Galloway Charles
(1)
Rok wydania
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
klasa szkolna
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Część 2. Kierowanie zachowaniem klasy szkolnej i różnice indywidualne: Rozdział 9. Pozytywne ujmowanie motywacji; 1. Motywacja: poglądy tradycyjne; 1.1. Skłonności i popędy; 1.2. Potrzeby i popędy; 2. Motywacja a nauka o zachowaniu; 2.1. Reguły wzmacniania; 3. Gry i symulacje: wysoce użyteczne strategie nauczania; 3.1. Strategie nauczania z wykorzystaniem gier szkolnych; 3.2. Model gier; Rozdział 10. Nauczanie organizacji; 1. Różnice spojrzenia na dyscyplinę; 1.1. Ujęcie humanistyczne; 1.2. Ujęcie behawiorystyczne; 2. Właściwe i niewłaściwe stosowanie kary; 2.1. Definicja kary; 2.2. Dlaczego karać?; 2.3. Mitologia kary; 2.4. Wpływ kary na zachowanie; 2.5. Zamiast kary; 2.6. Reguły karania; 3. Strategie skutecznego kierowania klasą szkolną; 3.1. Elementy skutecznych strategii kierowania klasą szkolną; Modyfikacja zachowania: ogólna strategia kierowania klasą szkolną; Część 3. Rozwój i różnice indywidualne: Rozdział 11. Koncepcje i prawa rozwoju; 1. Potrzeba rozległej perspektywy teoretycznej; 1.1. Jean Piaget - gigant psychologii rozwojowej; 1.2. Biologicznie ugruntowana piagetowska teoria adaptacji rozwojowej; 2. Reguły nadrzędne w przyrodzie; 3. Reguły nadrzędne dotyczące organizmów żywych; 3.1. Biologiczne ujęcie adaptacji rozwojowej; 3.2. Reguły działania genów; 3.3. Dziedziczność i doświadczenie w ewolucji i w rozwoju jednostki; 3.4. Ewolucja i rozwój zachowania poznawczego - inteligencja; 4. Piaget a poglądy innych autorów; 4.1. Poglądy innych teoretyków rozwoju; 4.2. Piaget a poglądy teoretyków kształcenia; 4.3. Reguły nadrzędne rozwoju; Rozdział 12. Nauczanie zindywidualizowane; 1. Różnice indywidualne a ogólna zdolność uczenia się; 1.1. Inteligencja jako ogólna zdolność uczenia się; 2. Ku teorii nauczania; 2.1. Wkład Burnera w teorię nauczania; 2.2. Podstawowa przesłanka dotycząca uczenia się i nauczania; 3. Ku zastosowaniu teorii nauczania; 3.1. Metody oparte na odkrywaniu; 3.2. Metody recepcyjne; Część 4. Ocena uczenia się i nauczania: Rozdział 13. Ocena uczenia się i nauczania; 1. Ocena w procesie kształcenia; 1.1. Przewidywanie i selekcja w procesie kształcenia; 1.2. Korygowanie w procesie kształcenia; 2. Podstawowe pojęcia i reguły związane z oceną; 2.1. Trafność; 2.2. Rzetelność; 3. Metody oceny w tradycyjnym kształceniu grupowym; 3.1. Nieformalne metody pomiaru i oceny; 3.2. Formalne metody pomiaru i oceny; 4. Metody w kształceniu zindywidualizowanym; 4.1. Dążenia do opracowania testów opartych na kryterium; 4.2. Oparte na kryterium testy inteligencji; 4.3. Nauczanie, testowanie i wystawianie stopni przy zastosowaniumetod zindywidualizowanych; Aneks ( Odpowiedzi na zadania kontrolne )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.35616, W.35614, W.35532 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej