dziecko niesłyszące
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Bouvet Danielle
(1)
Gałkowski Rafał
(1)
Mihilewicz Stanisława
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
dziecko niesłyszące
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania polskiego - T. Gałkowski; Przedmowa - R. Diatkine; Wprowadzenie; Część 1. Proces przyswajania mowy: Rozdział 1. Co się dzieje wówczas, gdy mówimy?; 1.1. Natura znaku językowego i jego rola w funkcjonowaniu mowy; 1.1.1. Znak semantyczny, czyli " znak ujmowany także jako rzecz "; 1.1.2. Mówienie oznacza wypowiedzenie czegoś oraz wskazanie na coś: odwierciedlenie w wypowiadaniu się; 1.1.3. Mówienie jako liczenie; 1.1.4. Podsumowanie i przedstawienie problematyki mowy dziecka głuchego; 1.2. Miejsce podmiotu mówionego w funkcjonowaniu mowy; 1.2.1. Mówienie oznacza tworzenie samego siebie jako podmiotu; 1.2.2. Mówienie oznacza także " usytuowanie się "; 1.2.3. Mówienie jako samosłyszenie. wyrażanie i identyfikowanie się; 1.2.4. Podsumowanie i uwagi związane z obserwacjami osoby głuchej podczas mówienia; 1.3. Konkluze: sposób traktowania dziecka głuchego; Rozdział 2. W jaki sposób dziecko przyswaja mowę?; 2.1. Kompetencje noworodka w zakresie komunikowania się; 2.2. Komunikacja przedsłowna; 2.2.1. Nawiązywanie dialogu podczas współdziałania matki z dzieckiem; 2.2.2. Odkrywanie procedur odnoszenia podczas interakcji matki z dzieckiem; 2.2.3. Odkrywanie procedur oznajmiania podczas interakcji matki z dzieckiem; 2.2.4. Podsumowanie. Od zabawy do podmiotu mówiącego; 2.3. Komunikacja słowna; 2.3.1. Sposoby mówienia matki do dziecka; 2.3.2. Wpływ sposobu rozmowy matki z dzieckiem na rozwój jego mowy; 2.3.3. Znaczenie pierwszych słów; 2.3.4. Podsumowanie. Dziecko uczy się mowy dzięki procesowi komunikacji; 2.4. Konkluzje: Kompetencja dziecka w zakresie mowy. Jak rozwijać tę kompetencję u dziecka głuchego?; Rozdział 3. Definicja języka macierzyńskiego, czyli o roli matki w nabywaniu języka przez dziecko;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38914 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp: 1. A. Czapiga. Zastosowanie pojęcia strefy najbliższego rozowju L. S. Wygotskiego w diagnozie dzieci niepełnosprawnych umysłowo; 2. S. Mihilewicz. Problemy w rozwoju psychoruchowego dziecka z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego ( MPD ); 3. S. Mihilewicz. Diagnoza oraz rehabilitacja dziecka z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego ( MPD ) z głębokim uszkodzeniem słuchu; 4. S. Mihilewicz. Rysunek dziecka z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego ( MPD ); 5. S. Mihilewicz. Działalność edukacyjna i terapeutyczna u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym ( MPD ); 6. A. Korzon. Rozwiązywanie problemów przez dzieci niesłyszące a treści programu nauczania klas początkowych; 7. A. Korzon. Zaburzenia w rozwoju dziecka niesłyszącego warunkowane etiologią głuchoty; 8. G. Gunia. Zasady pracy logopedycznej z dziećmi niesłyszącymi; 9. G. Gunia. Metody terapii logopedycznej dzieci głuchych i słabo słyszących; 10. A. Czapiga. Struktura relacji w rodzinie a funkcjonowane dzieci niepełnosprawnych umysłowo wychowywanych przez samotne matki. Wstępne doniesienia z badań; 11. P. Kwiatkowski. Skala postaw młodzieży wobec alkoholizowania się ( nowe narzędzia badawcze )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40774 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej