plany pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Byers Richard
(1)
Rose Richard
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
plany pracy
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od wydawcy polskiego; Podziękowania; Wstęp; Rozdział 1. Tworzenie planów pracy; 1.1. Proces powstawania planów pracy; 1.2. Sytuacja prawna; 1.3. Specjalne potrzeby edukacyjne; 1.4. Ocena osiągnięć uczniowskich; 1.5. Uwagi końcowe; Rozdział 2. Ustalanie zasad; 2.1. Całość programu; 2.2. Negocjowanie zawartości programu; 2.3. Zarządzanie całym programem; Rozdział 3. Tworzenie i stosowanie polityki szkolnej; 3.1. Zależność między planowaniem rozwoju szkoły a kształtowaniem jej polityki edukacyjnej; 3.2. Model opracowywania polityki w szkole; 3.3. Stosowanie modelu; Rozdział 4. Planowanie długoterminowe; 4.1. Zakres, równowaga i przydatność w ramach programu; 4.2. Zakres, równowaga i przydatność w ramach poszczególnych przedmiotów; 4.3. Praca ciągła; 4.3.1. Umiejętności międzyprogramowe; 4.3.2. Umiejętności i procesy ciągłe w realizacji poszczególnych przedmiotów; 4.4. Odrębne jednostki pracy; 4.4.1. Powiązanie międzyprzedmiotowe i połączone jednostki pracy; 4.4.2. Cykliczny program połączonych jednostek pracy; 4.4.3. Sporządzanie mapy jednostek odrębnych; 4.5. Podsumowanie; Rozdział 5. Planowanie średnioterminowe; 5.1. Postęp; 5.1.1. Postęp jako zróżnicowanie; 5.1.2. Cztery rodzaje postępów; 5.1.3. Rozwijanie umiejętności; 5.1.4. Poszerzanie uprawnienia do nowych treści programowych; 5.1.5. Dostosowanie kontekstów uczenia się do wieku życia; 5.1.6. Postęp w kierunku zastosowań funkcjonalnych; 5.2. Planowanie dla postępu a jednostki pracy; 5.3. Możliwości oceny; 5.4. Moduły; 5.4.1. Co to jest moduł programu?; 5.4.2. Opracowywanie modułów w praktyce; 5.5. Zakres i równowaga; 5.5.1. Cały program; 5.5.2. Poszczególne przedmioty; Rozdział 6. Planowanie krótkoterminowe; 6.1. Planowanie działań; 6.2. Różnicowanie; 6.3. Praca grupowa; 6.3.1. " Układanka "; 6.3.2. " Posłowanie "; 6.4. Planowanie dla indywidualnych uczniów; 6.4.1. Zakres i równowaga; 6.4.2. Postęp i ciągłość; Rozdział 7. Zagadnienia oceny, ewidencji i sprawozdawczości; 7.1. Rozpoznawanie możliwości na etapie i planowanie; 7.2. Ocena; Rozdział 8. Koordynacja programu; 8.1. Jaki jest cel monitorowania przedmiotu?; 8.2. Monitorowanie - nie mam na to czasu!; 8.3. Posługiwanie się dziennikiem monitorowania programu; Rozdział 9. Podjęcie wyzwania; 9.1. Autonomia szkół; 9.2. Zmieniające się praktyki; 9.3. Prawo do treści; 9.3.1. Elastyczność dostępu; 9.3.2. Integracja; 9.4. Uwagi końcowe; Wykaz literatury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41074, W.41486 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej