Byers Richard
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Byers Richard
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Pedagogika specjalna
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
plany pracy
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Od wydawcy polskiego; Podziękowania; Wstęp; Rozdział 1. Tworzenie planów pracy; 1.1. Proces powstawania planów pracy; 1.2. Sytuacja prawna; 1.3. Specjalne potrzeby edukacyjne; 1.4. Ocena osiągnięć uczniowskich; 1.5. Uwagi końcowe; Rozdział 2. Ustalanie zasad; 2.1. Całość programu; 2.2. Negocjowanie zawartości programu; 2.3. Zarządzanie całym programem; Rozdział 3. Tworzenie i stosowanie polityki szkolnej; 3.1. Zależność między planowaniem rozwoju szkoły a kształtowaniem jej polityki edukacyjnej; 3.2. Model opracowywania polityki w szkole; 3.3. Stosowanie modelu; Rozdział 4. Planowanie długoterminowe; 4.1. Zakres, równowaga i przydatność w ramach programu; 4.2. Zakres, równowaga i przydatność w ramach poszczególnych przedmiotów; 4.3. Praca ciągła; 4.3.1. Umiejętności międzyprogramowe; 4.3.2. Umiejętności i procesy ciągłe w realizacji poszczególnych przedmiotów; 4.4. Odrębne jednostki pracy; 4.4.1. Powiązanie międzyprzedmiotowe i połączone jednostki pracy; 4.4.2. Cykliczny program połączonych jednostek pracy; 4.4.3. Sporządzanie mapy jednostek odrębnych; 4.5. Podsumowanie; Rozdział 5. Planowanie średnioterminowe; 5.1. Postęp; 5.1.1. Postęp jako zróżnicowanie; 5.1.2. Cztery rodzaje postępów; 5.1.3. Rozwijanie umiejętności; 5.1.4. Poszerzanie uprawnienia do nowych treści programowych; 5.1.5. Dostosowanie kontekstów uczenia się do wieku życia; 5.1.6. Postęp w kierunku zastosowań funkcjonalnych; 5.2. Planowanie dla postępu a jednostki pracy; 5.3. Możliwości oceny; 5.4. Moduły; 5.4.1. Co to jest moduł programu?; 5.4.2. Opracowywanie modułów w praktyce; 5.5. Zakres i równowaga; 5.5.1. Cały program; 5.5.2. Poszczególne przedmioty; Rozdział 6. Planowanie krótkoterminowe; 6.1. Planowanie działań; 6.2. Różnicowanie; 6.3. Praca grupowa; 6.3.1. " Układanka "; 6.3.2. " Posłowanie "; 6.4. Planowanie dla indywidualnych uczniów; 6.4.1. Zakres i równowaga; 6.4.2. Postęp i ciągłość; Rozdział 7. Zagadnienia oceny, ewidencji i sprawozdawczości; 7.1. Rozpoznawanie możliwości na etapie i planowanie; 7.2. Ocena; Rozdział 8. Koordynacja programu; 8.1. Jaki jest cel monitorowania przedmiotu?; 8.2. Monitorowanie - nie mam na to czasu!; 8.3. Posługiwanie się dziennikiem monitorowania programu; Rozdział 9. Podjęcie wyzwania; 9.1. Autonomia szkół; 9.2. Zmieniające się praktyki; 9.3. Prawo do treści; 9.3.1. Elastyczność dostępu; 9.3.2. Integracja; 9.4. Uwagi końcowe; Wykaz literatury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41074, W.41486 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej