pisanie nauczanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Kościowa Maria
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
pisanie nauczanie
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Moje metody pracy w klasie pierwszej / Maria Kościowa. - Wyd.4 rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1991. - 269 s. : rys. ; 21 cm.
([Seria "Z Chłopkiem"])
Streszczenie: Przedmowa do wydania czwartego; Przedmowa do wydania pierwszego; I. Zagadnienia wstępne; 1. Wprowadzenie; 2. Ogólna charakterystyka mojej pracy w klasie I; 3. Organizacja zajęć w ośrodku twórczej działalności dziecka; 4. Wyposażenie ucznia do nauczania przez działanie; 5. Przykłady ośrodków twórczej działalności dziecka; 6. Urządzenie klasy-pracowni przystosowanej do nauczania przez ośrodki twórczej działalności dziecka; II. Planowanie pracy i przykłady realizacji planu dydaktyczno-wychowawczego; 1. Ramowy plan dydaktyczno-wychowawczy obejmujący materiał nauczania na cały rok z podziałem na etapy; 2. Szczegółowy rozkład materiału w okresie przygotowawczym i przykłady realizacji zajęć w ośrodku twórczej działalności dziecka; 3. Przykłady zajęć w ośrodkach twórczej działalności dziecka w okresie systematycznej nauki czytania i pisania; 4. Przykład ośrodka twórczej działalności dziecka o tematyce złożonej; 5. Wykaz ośrodków twórczej działalności dziecka w skali rocznej; III. Rola niektórych środków dydaktycznych stosowanych w nauczaniu przez ośrodki twórczej działalności; 1. Konspekty w ujęciu graficznym; 2. Książeczka redagowana przez uczniów; 3. Rola notatek w procesie nauczania przez działanie; 4. Znaczenie właściwie dobranych wyrazów podstawowych; 5. Wartość pomocy naukowych i sposoby posługiwania się nimi; IV. Zakończenie; 1. Wyniki nauczania; 2. Podsumowanie; V. Świadome uczenie się czytania i pisania przez działanie; 1. Konstrukcja mojego nowego elementarza; 2. Wyrazy podstawowe; 3. Metoda świadomego uczenia się czytania i pisania przez działanie; 4. Stopniowanie trudności w ćwiczeniach na suwaku, których celem jest wskazanie sposobów tworzenia i czytania sylab otwartych; 5. Stopniowanie trudności ( w ćwiczeniach na suwaku ) podczas przekształcania sylaby otwartej w zamkniętą; 6. Stopniowanie trudności podczas ćwiczeń wstępnych, których celem jest przekształcenie sylaby otwartej w zamkniętą, a następnie w sylabę ze zbiegiem spółgłosek; 7. Kiedy wprowadzić druk?; 8. Nauka pisania; 9. Świadome uczenie się ortografii przez działanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37471, W.37468, W.37470, W.37469, W.37467, W.37466 (6 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej