Mika Stanisław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Mika Stanisław
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(6)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Psychologia społeczna
(5)
Grupy społeczne
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
człowiek a grupa
(3)
postawy społeczne
(3)
psychologia społeczna
(3)
Zachowania społeczne
(1)
myślenie
(1)
uczenie się
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43439, W.34892 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Stanisław Mika. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1981. - 546 s. ; 21 cm.
Streszczenie: WYDANIE 5. Przedmowa; Rozdział 1. Zagadnienia wstępne; 1. Czlowiek jako istota społeczna; 2. Stosunek psychologii spolecznej do innych nauk; 3. Kilka uwag o historii psychologii społecznej; 4. Uwagi o rozwoju polksiej psychologii społecznej; 5. Koncepcje teoretyczne w psychologii społecznej; 6. Metody badań stosowane w psychologii społecznej; 7. Możliwości praktycznego wykorzystania psychologii społecznej; Rozdział 2. Wpływ sytuacji społecznych na procesy psychiczne i zachowanie ludzi; 1. Wpływ sytuacji społecznych na procesy spostrzegania; 2. Wpływ sytuacji społecznych na procesy pamięci; 3. Wpływ sytuacji społecznych na procesy motywacyjne; 4. Wplyw sytuacji społecznych na osiągnięcia w wykonywaniu różnych czynności i działań; 5. Wielkie zbiorowości ludzkie jako sytuacje społeczna specyficznie oddziałujące na człowieka; 6. Badania psychologiczne jako specyficzna sytuacja społeczna; Rozdział 3. Postawy; 1. Wprowadzenie; 2. Problemy definicyjne; 3. Wymiary postaw; 4. Postawy a zachowanie; 5. Techniki badania postaw; 6. Kształtowanie i zmiany postaw; 7. Uwagi o związku między postawami a osobowością; 8. Teorie dotyczące zmian postaw; Rozdział 4. Interakcje międzyosobnicze; spostrzeganie interpersonalne; Rozdział 5. Grupy jako system jednostek pozostających ze sobą w interakcji; 1. Definicja grupy; 2. Uwagi na temat założeń teoretycznych nauki o małych grupach; 3. Interakcje; 4. Cel grupy; 5. Normy grupowe, ich wpływ na jednostkę; konformizm; 6. Struktura grupowa; 7. Kierownictwo grupowe; 8. Spoistość grup; Bibliografia; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.30869, W.41902 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Stanisław Mika. - Wyd.4. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1982. - 558 s. : wykr. ; 20 cm.
Streszczenie: WYDANIE 5. Przedmowa; Rozdział 1. Zagadnienia wstępne; 1. Czlowiek jako istota społeczna; 2. Stosunek psychologii spolecznej do innych nauk; 3. Kilka uwag o historii psychologii społecznej; 4. Uwagi o rozwoju polksiej psychologii społecznej; 5. Koncepcje teoretyczne w psychologii społecznej; 6. Metody badań stosowane w psychologii społecznej; 7. Możliwości praktycznego wykorzystania psychologii społecznej; Rozdział 2. Wpływ sytuacji społecznych na procesy psychiczne i zachowanie ludzi; 1. Wpływ sytuacji społecznych na procesy spostrzegania; 2. Wpływ sytuacji społecznych na procesy pamięci; 3. Wpływ sytuacji społecznych na procesy motywacyjne; 4. Wplyw sytuacji społecznych na osiągnięcia w wykonywaniu różnych czynności i działań; 5. Wielkie zbiorowości ludzkie jako sytuacje społeczna specyficznie oddziałujące na człowieka; 6. Badania psychologiczne jako specyficzna sytuacja społeczna; Rozdział 3. Postawy; 1. Wprowadzenie; 2. Problemy definicyjne; 3. Wymiary postaw; 4. Postawy a zachowanie; 5. Techniki badania postaw; 6. Kształtowanie i zmiany postaw; 7. Uwagi o związku między postawami a osobowością; 8. Teorie dotyczące zmian postaw; Rozdział 4. Interakcje międzyosobnicze; spostrzeganie interpersonalne; Rozdział 5. Grupy jako system jednostek pozostających ze sobą w interakcji; 1. Definicja grupy; 2. Uwagi na temat założeń teoretycznych nauki o małych grupach; 3. Interakcje; 4. Cel grupy; 5. Normy grupowe, ich wpływ na jednostkę; konformizm; 6. Struktura grupowa; 7. Kierownictwo grupowe; 8. Spoistość grup; Bibliografia; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36538 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: WYDANIE 5. Przedmowa; Rozdział 1. Zagadnienia wstępne; 1. Czlowiek jako istota społeczna; 2. Stosunek psychologii spolecznej do innych nauk; 3. Kilka uwag o historii psychologii społecznej; 4. Uwagi o rozwoju polksiej psychologii społecznej; 5. Koncepcje teoretyczne w psychologii społecznej; 6. Metody badań stosowane w psychologii społecznej; 7. Możliwości praktycznego wykorzystania psychologii społecznej; Rozdział 2. Wpływ sytuacji społecznych na procesy psychiczne i zachowanie ludzi; 1. Wpływ sytuacji społecznych na procesy spostrzegania; 2. Wpływ sytuacji społecznych na procesy pamięci; 3. Wpływ sytuacji społecznych na procesy motywacyjne; 4. Wplyw sytuacji społecznych na osiągnięcia w wykonywaniu różnych czynności i działań; 5. Wielkie zbiorowości ludzkie jako sytuacje społeczna specyficznie oddziałujące na człowieka; 6. Badania psychologiczne jako specyficzna sytuacja społeczna; Rozdział 3. Postawy; 1. Wprowadzenie; 2. Problemy definicyjne; 3. Wymiary postaw; 4. Postawy a zachowanie; 5. Techniki badania postaw; 6. Kształtowanie i zmiany postaw; 7. Uwagi o związku między postawami a osobowością; 8. Teorie dotyczące zmian postaw; Rozdział 4. Interakcje międzyosobnicze; spostrzeganie interpersonalne; Rozdział 5. Grupy jako system jednostek pozostających ze sobą w interakcji; 1. Definicja grupy; 2. Uwagi na temat założeń teoretycznych nauki o małych grupach; 3. Interakcje; 4. Cel grupy; 5. Normy grupowe, ich wpływ na jednostkę; konformizm; 6. Struktura grupowa; 7. Kierownictwo grupowe; 8. Spoistość grup; Bibliografia; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wychowanie)
Streszczenie: WYDANIE I. Przedmowa; Zagadnienia wstępne; I. Interakcje międzyludzkie: 1. Kilka uwag o interakcji; 2. Analiza interakcji z punktu widzenia koncepcji behawiorystycznej i koncepcji wymiany nagród i kosztów; 3. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej - człowiek jako przedmiot spostrzeżeń; 4. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej - system kategorii; 4.1. Różnego rodzaju oczekiwania; 4.2. Normy i role społeczne; 4.3. Stereotypy; 4.4. Stosunek do przedmiotów (postawy); 4.5. Inne kategorie; 5. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej - porównywania; 5.1. Tworzenie obrazu osoby na podstawie informacji o tzw. jej cechach centralnych; 5.2. Teoria atrybucji; 5.3. Ocena podobieństwa postaw partnera interakcji; 5.4. Karanie jako przykład interakcji; 5.5. Podsumowanie dotychczasowych rozważań; 6. Czy można modyfikować przebieg interakcji?; II. Postawy: 1. Wprowadzenie; 2. Co to jest postawa?; 3. Wymiary postaw; 3.1. Znak postawy; 3.2. Siła postaw; 3.3. Stopień internalizacji postawy; 4. Jak badamy postawy?; 4.1. Obserwacja zachowania; 4.2. Zadawanie pytań; 4.3. Skale postaw; 5. Jak kształtują się i zmieniają postawy - rozważania wstępne; 6. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy nadawcy; 7. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy przekazu; 7.1. Przekaz jednostronny czy dwustronny?; 7.2. Argumentacja emocjonalna i racjonalna w przekazie; 8. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy odbiorcy; 8.1. Wpływ cech odbiorcy na skuteczność przekazu; 8.2. Sposób odbioru przekazu a skuteczność jego oddziaływania; III. Problematyka małych grup społecznych: 1. Wstęp; 2. Co to jest grupa?; 3. Cel grupowy; 3.1. Definicja celu grupowego; 3.2. Geneza celu grupowego; 3.3. Cel grupowy jako środek rozwiązywania konfliktów międzygrupowych; 4. Normy grupowe i ich skutki; 4.1. Czym jest norma grupowa?; 4.2. Funkcja norm; 4.3. Geneza norm grupowych; 4.4. Przyswajanie norm grupowych; 4.5. Nacisk grupy; 4.6. Modelowanie; 4.7. Nagrody i kary; 5. Struktura grupowa i kierownictwo grupy; 5.1. Co to jest struktura grupowa?; 5.2. Geneza struktur grupowych; 5.3. Struktura socjometryczna; 5.4. Struktura władzy i kierownictwo; Zakończenie; Literatura
Streszczenie: WYDANIE 2. Przedmowa; Zagadnienia wstępne; I. Interakcje międzyludzkie: 1. Kilka uwag o interakcji; 2. Analiza interakcji z punktu widzenia koncepcji behawiorystycznej i koncepcji wymiany nagród i kosztów; 3. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej; 4. Interakcje - spojrzenie z zewnątrz; 5. Interakcje - spojrzenie od wewnątrz; 5.1. Kilka uwag wstępnych; 5.2. Jakie są źródła spostrzeżeń partnerów interakcji?; 5.3. W jaki sposób spostrzegamy cechy partnerów interakcji, czyli kilka uwag o procesie atrybucji; 5.4. Co się dzieje z informacjami pochodzącymi od partnera interakcji; 5.5. Czy można modyfikować przebieg interakcji?; II. Postawy: 1. Kilka uwag wstępnych; 2. Co to jest postawa?; 3. Wymiary postaw i sposoby pomiaru postaw; 3.1. Znak postawy; 3.2. Siła postaw; 4. Kilka informacji o badaniu postaw; 4.1. Obserwacja zachowania; 4.2. Zadawanie pytań; 4.3. Skale postaw; 5. Jak kształtują się i zmieniają postawy - rozważania wstępne; 6. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy nadawcy; 7. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy przekazu; 7.1. Liczba argumentów a modyfikacja postaw; 7.2. Przekaz jednostronny czy dwustronny?; 7.3. Argumentacja emocjonalna i racjonalna w przekazie; 8. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy odbiorcy; 8.1. Wpływ cech odbiorcy na skuteczność przekazu; 8.2. Sposób odbioru przekazu a skuteczność jego oddziaływania; III. Problematyka małych grup społecznych: 1. Kilka uwag wstępnych; 2. Co to jest grupa?; 3. Cel grupowy; 3.1. Definicja celu grupowego; 3.2. Geneza celu grupowego; 3.3. Cel grupowy jako środek rozwiązywania konfliktów międzygrupowych; 4. Normy grupowe i ich skutki; 4.1. Czym jest norma grupowa?; 4.2. Funkcja norm; 4.3. Geneza norm grupowych; 4.4. Przyswajanie norm grupowych; 4.5. Nacisk grupy; 4.6. Modelowanie; 4.7. Nagrody i kary; 5. Struktura grupowa i kierownictwo grupy; 5.1. Co to jest struktura grupowa?; 5.2. Geneza struktur grupowych; 5.3. Struktura socjometryczna; 5.4. Struktura władzy i kierownictwo; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41901, W.30783, W.30827 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: WYDANIE 2. Przedmowa; Zagadnienia wstępne; I. Interakcje międzyludzkie: 1. Kilka uwag o interakcji; 2. Analiza interakcji z punktu widzenia koncepcji behawiorystycznej i koncepcji wymiany nagród i kosztów; 3. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej; 4. Interakcje - spojrzenie z zewnątrz; 5. Interakcje - spojrzenie od wewnątrz; 5.1. Kilka uwag wstępnych; 5.2. Jakie są źródła spostrzeżeń partnerów interakcji?; 5.3. W jaki sposób spostrzegamy cechy partnerów interakcji, czyli kilka uwag o procesie atrybucji; 5.4. Co się dzieje z informacjami pochodzącymi od partnera interakcji; 5.5. Czy można modyfikować przebieg interakcji?; II. Postawy: 1. Kilka uwag wstępnych; 2. Co to jest postawa?; 3. Wymiary postaw i sposoby pomiaru postaw; 3.1. Znak postawy; 3.2. Siła postaw; 4. Kilka informacji o badaniu postaw; 4.1. Obserwacja zachowania; 4.2. Zadawanie pytań; 4.3. Skale postaw; 5. Jak kształtują się i zmieniają postawy - rozważania wstępne; 6. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy nadawcy; 7. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy przekazu; 7.1. Liczba argumentów a modyfikacja postaw; 7.2. Przekaz jednostronny czy dwustronny?; 7.3. Argumentacja emocjonalna i racjonalna w przekazie; 8. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy odbiorcy; 8.1. Wpływ cech odbiorcy na skuteczność przekazu; 8.2. Sposób odbioru przekazu a skuteczność jego oddziaływania; III. Problematyka małych grup społecznych: 1. Kilka uwag wstępnych; 2. Co to jest grupa?; 3. Cel grupowy; 3.1. Definicja celu grupowego; 3.2. Geneza celu grupowego; 3.3. Cel grupowy jako środek rozwiązywania konfliktów międzygrupowych; 4. Normy grupowe i ich skutki; 4.1. Czym jest norma grupowa?; 4.2. Funkcja norm; 4.3. Geneza norm grupowych; 4.4. Przyswajanie norm grupowych; 4.5. Nacisk grupy; 4.6. Modelowanie; 4.7. Nagrody i kary; 5. Struktura grupowa i kierownictwo grupy; 5.1. Co to jest struktura grupowa?; 5.2. Geneza struktur grupowych; 5.3. Struktura socjometryczna; 5.4. Struktura władzy i kierownictwo; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42620 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wychowanie)
Streszczenie: WYDANIE I. Przedmowa; Zagadnienia wstępne; I. Interakcje międzyludzkie: 1. Kilka uwag o interakcji; 2. Analiza interakcji z punktu widzenia koncepcji behawiorystycznej i koncepcji wymiany nagród i kosztów; 3. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej - człowiek jako przedmiot spostrzeżeń; 4. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej - system kategorii; 4.1. Różnego rodzaju oczekiwania; 4.2. Normy i role społeczne; 4.3. Stereotypy; 4.4. Stosunek do przedmiotów (postawy); 4.5. Inne kategorie; 5. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej - porównywania; 5.1. Tworzenie obrazu osoby na podstawie informacji o tzw. jej cechach centralnych; 5.2. Teoria atrybucji; 5.3. Ocena podobieństwa postaw partnera interakcji; 5.4. Karanie jako przykład interakcji; 5.5. Podsumowanie dotychczasowych rozważań; 6. Czy można modyfikować przebieg interakcji?; II. Postawy: 1. Wprowadzenie; 2. Co to jest postawa?; 3. Wymiary postaw; 3.1. Znak postawy; 3.2. Siła postaw; 3.3. Stopień internalizacji postawy; 4. Jak badamy postawy?; 4.1. Obserwacja zachowania; 4.2. Zadawanie pytań; 4.3. Skale postaw; 5. Jak kształtują się i zmieniają postawy - rozważania wstępne; 6. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy nadawcy; 7. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy przekazu; 7.1. Przekaz jednostronny czy dwustronny?; 7.2. Argumentacja emocjonalna i racjonalna w przekazie; 8. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy odbiorcy; 8.1. Wpływ cech odbiorcy na skuteczność przekazu; 8.2. Sposób odbioru przekazu a skuteczność jego oddziaływania; III. Problematyka małych grup społecznych: 1. Wstęp; 2. Co to jest grupa?; 3. Cel grupowy; 3.1. Definicja celu grupowego; 3.2. Geneza celu grupowego; 3.3. Cel grupowy jako środek rozwiązywania konfliktów międzygrupowych; 4. Normy grupowe i ich skutki; 4.1. Czym jest norma grupowa?; 4.2. Funkcja norm; 4.3. Geneza norm grupowych; 4.4. Przyswajanie norm grupowych; 4.5. Nacisk grupy; 4.6. Modelowanie; 4.7. Nagrody i kary; 5. Struktura grupowa i kierownictwo grupy; 5.1. Co to jest struktura grupowa?; 5.2. Geneza struktur grupowych; 5.3. Struktura socjometryczna; 5.4. Struktura władzy i kierownictwo; Zakończenie; Literatura
Streszczenie: WYDANIE 2. Przedmowa; Zagadnienia wstępne; I. Interakcje międzyludzkie: 1. Kilka uwag o interakcji; 2. Analiza interakcji z punktu widzenia koncepcji behawiorystycznej i koncepcji wymiany nagród i kosztów; 3. Analiza interakcji w terminach koncepcji poznawczej; 4. Interakcje - spojrzenie z zewnątrz; 5. Interakcje - spojrzenie od wewnątrz; 5.1. Kilka uwag wstępnych; 5.2. Jakie są źródła spostrzeżeń partnerów interakcji?; 5.3. W jaki sposób spostrzegamy cechy partnerów interakcji, czyli kilka uwag o procesie atrybucji; 5.4. Co się dzieje z informacjami pochodzącymi od partnera interakcji; 5.5. Czy można modyfikować przebieg interakcji?; II. Postawy: 1. Kilka uwag wstępnych; 2. Co to jest postawa?; 3. Wymiary postaw i sposoby pomiaru postaw; 3.1. Znak postawy; 3.2. Siła postaw; 4. Kilka informacji o badaniu postaw; 4.1. Obserwacja zachowania; 4.2. Zadawanie pytań; 4.3. Skale postaw; 5. Jak kształtują się i zmieniają postawy - rozważania wstępne; 6. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy nadawcy; 7. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy przekazu; 7.1. Liczba argumentów a modyfikacja postaw; 7.2. Przekaz jednostronny czy dwustronny?; 7.3. Argumentacja emocjonalna i racjonalna w przekazie; 8. Zmiany i kształtowanie postaw - cechy odbiorcy; 8.1. Wpływ cech odbiorcy na skuteczność przekazu; 8.2. Sposób odbioru przekazu a skuteczność jego oddziaływania; III. Problematyka małych grup społecznych: 1. Kilka uwag wstępnych; 2. Co to jest grupa?; 3. Cel grupowy; 3.1. Definicja celu grupowego; 3.2. Geneza celu grupowego; 3.3. Cel grupowy jako środek rozwiązywania konfliktów międzygrupowych; 4. Normy grupowe i ich skutki; 4.1. Czym jest norma grupowa?; 4.2. Funkcja norm; 4.3. Geneza norm grupowych; 4.4. Przyswajanie norm grupowych; 4.5. Nacisk grupy; 4.6. Modelowanie; 4.7. Nagrody i kary; 5. Struktura grupowa i kierownictwo grupy; 5.1. Co to jest struktura grupowa?; 5.2. Geneza struktur grupowych; 5.3. Struktura socjometryczna; 5.4. Struktura władzy i kierownictwo; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.34737, W.34736 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.27276, W.27274, W.27275 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klasyków Psychologii / red. Włodzimierz Szewczuk)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36684, W.36679, W.36363 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej