Baczyńska Halina
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Baczyńska Halina
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
1980 - 1989
(1)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Język polski
(2)
Język
(1)
Mowa
(1)
Pisarstwo
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Streszczenie: Wstęp; Część pierwsza. Wprowadzenie: 1.Właściwości mowy i myślenia dzieci wstępujących do szkoły; 2.Poziom techniki czytania i rozumienia tekstu; 2.1.Analiza i synteza słuchowo-dźwiękowa; 2.2.Analiza słuchowo-wzrokowa; 2.3.Sprawdzenie umiejętności słuchowo-dźwiękowej analizy i syntezy; 3.Środki do nauczania języka polskiego; 3.1.Środki dydaktyczne jako narzędzie pracy w ręku nauczyciela-organizatora procesu nauczania; 3.2.Znajomość treści podręczników jako warunek skuteczności ich wykorzystania; 3.3.Sposoby wykorzystania różnorodnych środków do nauczania języka polskiego: a)Sytuacje życiowe zaobserwowane przez uczniów oraz specjalnie organizowane; b)Filmy oraz obrazy jako pomoc w wypowiadaniu się uczniów; Część druga. Metodyka nauczania w poszczególnych działach programowych języka polskiego:1.Funkcja ćwiczeń w procesie nauczania; 2.Mówienie; 2.1.Mówienie oparte na wzorach języka dorosłych; 2.2.Ćwiczenia w mówieniu kształtujące umiejętności logicznego myślenia; 2.3.Ćwiczenia w mówieniu oparte na wzorach literackich; 2.4.Mówienie przygotowujące do wypowiedzi pisemnej; 3.Czytanie; 3.1.Ćwiczenia w opanowaniu techniki czytania; 3.2.Praca nad tekstem: a)Problematyka treściowa utworu; b)Opracowywanie czytanek; c)Utwory wierszowane; 4.Ćwiczenia słownikowo-frazeologiczne; 4.1.Powiększanie zasobu słownictwa poprzez bezpośrednie doświadczenie; 4.2.Analiza tekstów; 4.3.Wdrażanie do operowania wyrazem czy wyrażeniem poprzez celowe wprowadzenieich do wypowiedzi uczniów; 5.Pisanie; 5.1.Psychofizjologiczne podstawy nauki pisania; 5.2.Opanowanie techniki pisania; 5.3.Charakterystyka podstawowych i przejściowych form w stopniowaniu ćwiczeń w pisaniu; 5.4.Pisanie samodzielnie: a)Redagowanie wypowiedzi pisemnej w procesie nauczania; b)Kształtowanie umiejętności wypowiadania się na piśmie; 6.Podstawy nauczania gramatyki; 6.1.Nauczanie gramatyki w klasie I; 6.2.Nauczanie gramatyki w klasie II; 6.3.Nauczanie gramatyki w klasie III; 7.Nauczanie ortografii; 7.1.Kształtowanie nawyków ortograficznych; 7.2.Formułowanie zasad pisowni; 8.Planowanie i organizacja pracy; 8.1.Dobór i układ materiału w cyklu lekcji; 8.2.Planowanie pracy w zakresie samodzielnych wypowiedzi pisemnych; 8.3.Organizacja pracy na lekcji; Załączniki:1.Przykładowy cykl lekcji dla klasy I; 2.Program ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33300, 33294, W.33292, 33295, W.33293, 33298, W.33291, 33299, 33296 (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8535 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej