20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43881 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wprowadzenie KONTEKSTY TEORETYCZNE TADEUSZ LEWOWICKI Edukacja małych dzieci – pomieszanie teorii pedagogicznej, polityki oświatowej i praktyki edukacyjnej EDYTA GRUSZCZYK-KOLCZYŃSKA Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna: wprowadzone zmiany oraz ich konsekwencje. Raport eksperta Ministra Edukacji JADWIGA OLEKSY Historyczne uwarunkowania aktualnych przemian w kształceniu zintegrowanym BRONISŁAWA DYMARA Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji. Bliżej pedagogiki współbycia DZIECKO WOBEC ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚWIATA KULTURY KATARZYNA OLBRYCHT Edukacja kulturalna dziecka – zapomniany obszar edukacji? URSZULA SZUŚCIK Wielowymiarowość podejścia do twórczości plastycznej dziecka MAŁGORZATAMUSZYŃSKA O estetyzację doświadczeń etycznych i obyczajowych – perspektywy i możliwości ALINA GÓRNIOK-NAGLIK Metafory w edukacji estetycznej WARTOŚCI W WYCHOWANIU I KSZTAŁCENIU MAŁEGO DZIECKA EWA OGRODZKA-MAZUR Miłość w językowym obrazie świata wartości preferowanych przez dzieci żyjące w środowiskach zróżnicowanych kulturowo WIESŁAWA A. SACHER Źródła wartości wychowawczych w procesie kształcenia muzycznego dzieci URSZULA KLAJMON-LECH Wartości przekazywane w podręcznikach do edukacji zintegrowanej ANNA JAKUBOWICZ-BRYX Rodzina jako wartość przedstawiana w podręcznikach edukacji wczesnoszkolnej NATALIAMARIA RUMAN Wartości w edukacji i katechizacji małego dziecka. Rozważania filozoficzno-teologiczne SONIA CZUDEK-ŚLĘCZKA Wychowawcze dylematy przygotowania dzieci do pojmowania tematu śmierci NAUCZYCIEL A EDUKACJA MAŁEGO DZIECKA BRONISLAVA KASÁČOVÁ Educating a teacher „researcher” for the research of teacher’s professional activities IRENA ADAMEK Rozwijanie myślenia pytajnego u dzieci SIMONETA BABIAKOVÁ Profesijné činnosti učiteľa primárneho vzdelávania ako východisko k autoevalvácii MARIANA CABANOVÁ Profesia učiteľa primárneho vzdelávania a diagnostické kompetencie učiteľa EWA KOCHANOWSKA Rozpoznawanie uczniów zdolnych w kształceniu zintegrowanym BEATA OELSZLAEGER Działania i czynności nauczyciela w relacjach z dziećmi
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej