Pedagogika wczesnoszkolna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Kopaczyńska Iwona
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Kuchcińska Maria
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Pedagogika wczesnoszkolna
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Rozdział 1 Oddziaływania edukacyjne metodą zadaniową, czyli krzywe zwierciadło teorii WprowadzenieU202FU202F Ingerencja w rozwój vs. wspomaganie dążności do rozwojuU202FU202FU2007 Praktyczne konsekwencje wykorzystywania regulowanej funkcji zadaniaU202FU202FU2007 Możliwość współpracy przy rozwiązywaniu zadania złożonegoU202FU202FU2007 Praktyczne konsekwencje nadawania organizacyjnych form aktywności uczniówU202FU202FU2007 Rozdział 2 Stopniowanie trudności w świetle teorii metody zadaniowej, czyli dwa krzywe zwierciadła (teorii i praktyki) Aktywność sprawczym czynnikiem rozwojuU202FU202FU2007 Najprostsze sposoby stopniowania trudnościU202FU202FU2007 Dochodzenie do algorytmu stopniowania trudnościU202FU202FU2007 Przykłady podporządkowania praktyki stawiania zadań dydaktycznych opisanej teorii stopniowania trudnościU202FU202F Rozdział 3 PUS – o trzech stopniach trudności – w przedszkolnej edukacji matematycznej, czyli praktyka w krzywym zwierciadle teorii (Małgorzata Sopel) WprowadzenieU202FU202F Wybrane treści programowe edukacji matematycznej w przedszkoluU202FU202F Eksperymentalne zastosowanie PUS o trzech stopniach trudności w przedszkolnej edukacji matematycznejU202FU202F Autorska wersja PUS Małgorzaty SopelU202FU202F Przebieg i wyniki badań eksperymentalnych w przedszkoluU202F Podsumowanie badań eksperymentalnychU202FU202F ZakończenieU202FU202F Załączniki Załącznik nr 1. Opowiadanie Proste pytanieU202FU202F Załącznik nr 2. Kształtowanie pojęć matematycznych w programie wychowania przedszkolnego dla dzieci 3–6-letnich autorstwa Henryki CzerniawskiejU202FU202F Załącznik nr 3. Fragment podstawy programowej wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego (z 14 lutego 2017 roku)U202FU202F Załącznik nr 4. Analiza stopnia trudności wariantów zadańU202FU202F Załącznik nr 5. Autorska wersja PUS Małgorzaty SopelU202FU202F Załącznik nr 6. Testy opracowane przez Małgorzatę Sopel dla własnych badań eksperymental
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 2: Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wczesnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1 : Pedagogika wczesnoszkolna w poszukiwaniu własnej drogi; Rozdział 1: Nowe wyzwania edukacji wczesnoszkolnej. Zwrot ku potencjałowi samorozwoju; Rozdział 2 : Edukacja w klasach niższych – dyskursy, palące problemy i potrzeba zmiany; Rozdział 3: Kontestacja pedagogiki wczesnoszkolnej ; Rozdział 4: Dziecko a świat zawodowy, czyli o nieobecnym polu eksploracji w pedagogice dziecka; Rozdział 5: Szkoła – nowe przestrzenie edukacyjne; Część 2 : Inspiracje współczesnej pedagogiki wczesnoszkolnej; Rozdział 1: Marzenia dzieci jako obraz wartości przejmowanych w socjalizacji; Rozdział 2: Kapitał społeczno-kulturowy i ekonomiczny rodziny z klasy średniej a kapitał edukacyjny dziecka w teorii Pierre’a Bourdieu ; Rozdział 3: Teoria nauczania rozwijającego w świetle badań szkoły Elkonina ; Rozdział 4: Oblicza błędu jako kategorii pedagogicznej; Rozdział 5: Edukacja dla mądrości – perspektywa teoretyczna i praktyczna; Rozdział 6: Edukacja domowa jako alternatywa do nauczania szkolnego; Część 3: Szkoła i edukacja wczesnoszkolna w badaniach; Rozdział 1: Dyrektorzy o edukacji początkowej w szkołach wielkomiejskich; Rozdział 2 : The values and the concept quality of school life of pupils in elementary and secondary schools ; Rozdział 3: Fazy procesu konfliktowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozdział 4: Portret nauczyciela wczesnej edukacji kredką malowany; Rozdział 5: Udział szkoły w rozwoju czytelnictwa u dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Rozdział 6 : Pomiar matematycznych umiejętności twórczych dzieci ; Rozdział 7: Postawy rodzicielskie a formy pomocy dziecku; Rozdział 8 : Nadopiekuńczość w rozumieniu rodziców dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44133 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej