Ogonowska Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Ogonowska Agnieszka
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Cyberprzemoc
(1)
Edukacja medialna
(1)
Medioznawstwo
(1)
Psychologia mediów
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41567 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Rozdział 1 Psychologia mediów: geneza, kierunki i metody badań, wpływ na odbiorcę/użytkownikaU202F 1.1. Geneza psychologii mediów i współczesne inspiracje naukowo-badawczeU202F 1.1.1. Prekognitywna koncepcja odbioru filmu Hugo Münsterberga 1.1.2. Psychologia Gestalt w koncepcji psychologii sztuki Rudolfa ArnheimaU202F 1.1.3. Montaż, prawa umysłu i wyzwalanie emocji 1.1.4. Psychoanaliza i mediaU202F 1.1.4.1. Aparat i dyspozytywU202F 1.1.4.2. Psychoanaliza jako metoda interpretacjiU202F 1.1.5. Pozostałe źródła inspiracji badawczychU202F 1.1.5.1. Behawioryzm i teoria społecznego uczenia sięU202F 1.1.5.2. Paradygmat poznawczy i kognitywizmU202F 1.1.5.2.1. Paradygmat poznawczy i ujęcie rozwojoweU202F 1.1.5.2.2. Paradygmat poznawczy i koncepcja inteligencji wielorakiejU202F 1.1.5.3. Biologiczne podstawy zachowań medialnych człowiekaU202F 1.1.5.4. Psychologia ewolucyjna i psychologia międzykulturowa w rozwoju homo medialisU202F 1.1.5.5. Uczenie się przez działanie i filozofia pragmatyczna Johna DeweyaU202F 1.2. Psychologia mediów: kluczowe obszary badawcze 1.2.1. Psychologia literatury: tematy – metody – kierunki wpływuU202F 1.2.2. Psychologia fotografii: przekaz wizualny jako źródło danych psychologicznych 1.2.3. Psychologia radia: początki badań psychologicznych nad odbiorem programów radiowych 1.2.4. Zaangażowanie widza w przedstawienie teatralne: ujęcie kognitywne 1.2.4.1. Psychodrama: wykorzystanie medium teatru w terapii, edukacji i wychowaniu 1.3. Metody badań wykorzystywane w psychologii mediówU202F Podsumowanie rozdziału 1U202F Rozdział 2 Media tradycyjne i nowe media: wpływ na odbiorcę i użytkownikaU202F 2.1. Wpływ społeczny a modelowe sytuacje i strategie komunikacyjneU202F 2.2. Konwergencja mediów i performatyzacja zachowań odbiorczychU202F 2.2.1. Multitasking medialny: typy i konsekwencje wielozadaniowościU202F 2.3. Wpływ mediów na użytkownika a problem przemocy medialnej 2.4. Ekrany statyczne i dynamiczne w kontekście form aktywności odbiorcy/użytkownika 2.4.1. Wpływ ekranów na rozwój dziecka Podsumowanie rozdziału 2U202F Rozdział 3 Reprezentacja, przedstawienie, komunikacji 3.1. Reprezentacje poznawcze a reprezentacje medialneU202F 3.1.1. Formy i zastosowania reprezentacji w mediachU202F 3.1.2. Typy myślenia a rozumienie przekazów medialnychU202F 3.1.3. Problem identyfikacji w kontekście reprezentacji medialnych 3.2. Kategoria reprezentacji w filozofii i semiotyce 3.3. Filozofie reprezentacji a rozumienie przekazuU202F 3.4. Problem reprezentacji w badaniach nad nowymi mediamiU202F 3.5. Komunikologia: kluczowe kierunki badańU202F 3.5.1. Sposoby komunikowania się ludziU202F 3.5.2. Formy komunikowania się ludziU202F 3.5.3. Cele komunikowania sięU202F 3.5.4. Bazowe elementy procesu komunikowania 3.6. Współczesna komunikologia i mediaU202F 3.6.1. Teoria użytkowania i korzyści, czyli pytanie o potrzeby społeczneU202F 3.6.2. Aktorzy społeczni i sztuka kreowania wrażeń w koncepcji Ervinga Goffmana 3.6.3. Brytyjskie studia kulturoweU202F 3.6.4. Determinizm technologiczny 3.6.4.1. Od globalnej wioski do efektu wioskiU202F 3.6.5. Inne modele komunikacyjneU202F Podsumowanie rozdziału 3U202F Rozdział 4 Patologiczne formy korzystania z mediów i cyberprzemocU202F 4.1. Zasoby człowieka i ich wpływ na rozwój osobowyU202F 4.2. Patologiczne korzystanie z mediów: ujęcie procesualneU202F 4.3. Symptomy patologicznego korzystania z mediówU202F 4.4. Patologiczne korzystanie z mediów jako reakcja na sytuację stresową 4.5. Patologiczne zachowania medialne a cechy nowych mediówU202F 4.5.1. Potencjalnie uzależniające cechy gier komputerowychU202F 4.6. Siecioholizm: rodzaje patologicznego uzależnienia od InternetuU202F 4.6.1. Formy siecioholizmuU202F 4.7. Patologiczny hazard i e-hazardU202F 4.8. FonoholizmU202F 4.9. Podatność na patologiczne korzystanie z mediówU202F 4.10. Dynamika i fazy procesu zmiany w leczeniuU202F 4.11. Formy profilaktyki uzależnień medialnychU202F 4.11.1. Poziomy i strategie działań profilaktycznychU202F 4.11.2. Edukacja medialna jako forma profilaktyki uzależnieńU202F 4.12. Zagrożenia (w) sieciU202F 4.12.1. Przemoc w realu a cyberprzemocU202F 4.13. Model zdrowego życia w świecie nowych technologii Podsumowanie rozdziału 4U202F Rozdział 5 Rola filmu w edukacji psychologicznej i nauczaniuU202F 5.1. Film psychologiczny jako narzędzie edukacjiU202F 5.1.1. Film psychologiczny w świetle wybranych nauk humanistycznych i społecznychU202F 5.1.2. Edukacyjna rola filmów zastanychU202F 5.1.3. Analiza hermeneutyczna w edukacji psychologicznejU202F 5.2. Kierunki pracy z filmem w edukacji formalnejU202F 5.3. Edukacja filmowa w rozwoju dzieckaU202F 5.3.1. Dorośli i opiekunowie jako mediatorzy. Formy, typy i cele mediacjiU202F 5.4. „Język” filmu a procesy przetwarzania i zapamiętywania informacjiU202F Podsumowanie rozdziału 5U202F Rozdział 6 Psychologia mediów: perspektywy dalszych badań oraz wpływ na inne nauki społeczne, medyczne i humanistyczneU202F 6.1. Voyeuryzm i ekshibicjonizm: z medycyny i psychologii do filmoznawstwa, medioznawstwa oraz badań kulturowychU202F 6.1.1. Voyeuryzm i ekshibicjonizm medialny: poza seksem, seksualnością, erotyką i pornografią 6.1.2. Telenowele dokumentalne, reality show i eksperymenty psychologiczne Philipa ZimbardoU202F 6.2. Media a zaburzenia zachowania i procesów komunikacjiU202F 6.2.1. „Człowiek – robot”, „człowiek – interfejs”: komunikacja, interakcja czy technologiczna moda?U202F Podsumowanie rozdziału 6U202F
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43918 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej