Czajkowska Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Czajkowska Małgorzata
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Internaty
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Praca wychowawcza i rewalidacyjna z osobami o obniżonej sprawności umysłowej: 1. Uzasadnienie wyboru tematu; 2. Istota i charakterystyka niepełnosprawności umysłowej; 2.1. Definicja pojęć; 2.2. Cechy dzieci o obniżonej sprawności umysłowej; 3. Podstawowe założenia wychowania dzieci upośledzonych umysłowo w placówkach opiekuńczo-wychowawczych; 3.1. Organizowanie procesu wychowania w placówkach specjalnych; 3.2. Kształtowanie kompetencji społecznych osób o obniżonej sprawności umysłowej; 3.3. Stan badań nad kompetencjami społecznymi osób upośledzonych umysłowo; 4. Kierunki rewalidacji niepełnosprawnych umsyłowo; 4.1. Strategie i procedury w procesie rewalidacji; 4.2. Wybrane nowatorskie metody aktywizujące w rehabilitacji osób niepełnosprawnych umysłowo; 5. Miejsce internatu w procesie socjalizacji dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo; 5.1. Internat jako placówka społeczna w systemie oświaty i wychowania; 5.2.Struktura modelu organizacyjnego internatu; 5.3. Funkcje internatu w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym; 5.4. Kompensacyjne metody, formy i typy zajęć stosowane w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo w internacie; Rozdział 2. Organizacja badań własnych: 1. Przedmiot i cele badań; 2. Problemy i hipotezy badawcze oraz zmienne; 3. Procedura badań; 3.1. Metody, techniki i narzędzia badawcze; 3.2. Sposób opracowania wyników badań; 3.3. Teren, organizacja i przebieg badań; 3.4. Charakterystyka badanych grup; Rozdział 3. Analiza wyników badań; 1. Metody i obszary działań wychowawczych organizowanych w badanych internatach; 1.2. Obszary i kierunki oddziaływań wychowawczych występujących w pracy wychowawczej w badanych internatach; 2. Specjalistyczne przygotowanie kadry pedagogicznej pracującej w objętych badaniami internatach; 2.1. Przygotowanie do pracy w szkolnictwie specjalnym osób zatrudnionych na etatach wychowawców; 2.2. Specjaliści zatrudnieni w badanych placówkach; 3. Baza lokalowa i wyposażenie intenatów; 4. Struktura rodzin wychowanków bioracych udział w badaniach; 5. Ustalenie poziomu kompetencji społecznych wychowanków internatów objętych badaniami; 5.1. Negatywne czynniki występujące w procesie socjalizacji wychowanków w badanych internatach; 5.2. Ustalenie zależności bądź zbieżności pomiedzy respektowaniem norm społecznych przez wychowanków przebywających w internatach objętych badaniami; 5.4. Uczestnictwo w zajęciach wychowanków badanych internatów; 5.5. Uzyskiwanie pozytywnych doświadczeń przez wychowanków; 5.6. Funkcjonowanie w grupie wychowanków intenratów objętych badaniami; 5.7. Poziom uspołecznienia wychowanków internatów uczestniczacych w badaniach; Podsumowanie; Dyskusja nad wynikami; Zakończenie; Literatura; Aneks ( Kwestionariusz 1 - do charakterystyki indywidualnej wychowanków badanych internatów; Kwestnionariusz 2 - do wywiadu z kierownikami badanych internatów; Kwestnionariusz 3 - do wywiadu z wychowawcami w badanych interatach; Kwestionariusz 4 - do wywiadu z wychowankami badanych internatów )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41662, W.41661 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej