20256
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39873, W.40022, W.40023 (3 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Dziecko jako przedmiot obserwacji; 2. Różne sposoby obserwowania dziecka; 3. Obserwacja sytuacyjna; 4. Autoobserwacja. Nauczyciel jako podmiot i przedmiot obserwacji; 5. Zachowania obserwowalne jako wskaźniki; 6. Kontakty społeczne; 6.1. Informacje " ty " przyczyną powstawania konfliktów; 6.2. Słuchanie pasywne i aktywne sposobami na zrozumienie problemu; 6.3. Konflikt i informacja " ja "; 6.4. Metoda " bez tracenia " sposobem rozwiązywania konfliktów; 6.5. Przykład zachowań niekonfliktowych - zachowania prospołeczne; 6.6. Kontakty wspomagające i hamujące aktywność społeczną dzieci; 7. Myślenie; 7.1. Zdolność dostrzegania problemów; 7.2. Pomysłowość; 7.3. Zachowania dzieci w " sytuacji nowej "; 7.4. Zachowania poznawcze; 7.5. Fiksacja funkcjonalna; 8. Mowa; 8.1. Przystosowanie dziecka a rozwój mowy; 8.2. Postawy rodzicielskie a słownictwo dzieci; 8.3. Rodzaje problemów a aktywność werbalna dziecka; 8.3.1. Problem dywergencyjny a aktywność werbalna dziecka; 8.3.2. Sposoby wykorzystania historyjki obrazkowej a aktywność werbalna dziecka; 8.3.3. Poetyzowanie dzieci; 9. Emocje; 9.1. Ekspresja emocji - sytuacje i działanie; 9.2. Ujawnianie emocji; 9.2.1. Uwagi końcowe; Aneks ( Przykłady obserwacji prowadzonych za pomocą różnych technik notowania; Przykłady scenariuszy obserwacji )
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej