20256
Książka
W koszyku
Spos treści : Wprowadzenie          Część I Specjalne potrzeby edukacyjne w nauce języka obcego 1. Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z deficytami języka, mowy i komunikacji      1.1. Uściślenia terminologiczne      1.2. Specjalne potrzeby językowe   1.3. Trudności w przyswajaniu języka     1.3.1. Funkcjonowanie poznawcze   1.3.2. Funkcjonowanie komunikacyjne   2. Cele nauki języka obcego   2.1. Cele edukacyjne      2.2. Cele terapeutyczne      Część II Zasada indywidualizacji 3. Indywidualizacja w nauczaniu włączającym   3.1. Inkluzja w szkole: założenia ogólne     3.2. Uniwersalne projektowanie i spersonalizowana edukacja   3.3. Doświadczenia nauczycieli   4. Zasada indywidualizacji w nauce języka obcego      4.1. Rozpoznanie potencjału językowego   4.1.1. Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna   4.1.2. Diagnoza na potrzeby nauczania języka obcego     4.2. Rozwijanie kompetencji ucznia          4.2.1. Świadomość (meta)językowa       4.2.2. Język i działanie a sprawności poznawcze        Część III Indywidualizacja w badaniach i praktyce 5. Indywidualizacja w badaniach glottodydaktycznych          5.1. Interdyscyplinarny dialog          5.2. Główne wątki badawcze       5.2.1. Dwujęzyczność dzieci z deficytami języka, mowy i komunikacji   5.2.2. Rehabilitacyjne aspekty nauki języka obcego     5.2.3. Organizacja nauczania        6. W szkole: niezwykłe dzieci, nieobce języki   6.1. Ja, ty, my: razem nie tylko w klasie      6.2. (Nie)zwykły podręcznik, (nie)zwykłe działania   6.3. What color is your life? – materiał ilustracyjny      Nota bibliograficzna      Literatura cytowana
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.44109 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej