Terapia intonacją melodyczną
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Pastuszek-Lipińska Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Powieść polska
(1089)
Polska
(758)
Dziecko
(481)
Poezja polska
(461)
Literatura polska
(456)
Terapia intonacją melodyczną
(-)
Opowiadanie polskie
(363)
Wychowanie
(277)
Nauczanie
(274)
nauczanie początkowe
(265)
dziecko
(247)
Język polski
(236)
Pedagogika
(227)
Dramat polski
(223)
język polski
(197)
Nauczanie początkowe
(186)
Pamiętniki polskie
(183)
Filozofia
(175)
Wychowanie w rodzinie
(160)
Sienkiewicz, Henryk
(145)
Psychologia
(143)
Szkolnictwo
(135)
Niepełnosprawni
(129)
Sztuka
(129)
Literatura młodzieżowa polska
(128)
Wychowanie przedszkolne
(128)
Nauczyciele
(126)
Pedagogika specjalna
(124)
Powieść francuska
(124)
Prus, Bolesław
(123)
Marksizm-leninizm
(115)
Matematyka
(115)
Żeromski, Stefan
(114)
Młodzież
(113)
matematyka
(113)
Literatura dziecięca polska
(110)
Mowa
(109)
Publicystyka polska
(109)
wychowanie
(107)
Rodzina
(103)
Powieść amerykańska
(100)
Powieść angielska
(98)
Dziecko niepełnosprawne
(93)
Literatura
(91)
Mickiewicz, Adam
(91)
nauczanie
(89)
Fizyka
(86)
Słowacki, Juliusz
(85)
literatura polska
(85)
Elektrotechnika
(84)
Osobowość
(83)
Wojna 1939-1945 r.
(83)
pedagogika
(83)
pisanie
(81)
Powieść rosyjska
(80)
Śląsk
(80)
Kultura
(79)
czytanie
(79)
nauczyciele
(79)
Muzyka
(78)
Historia
(77)
Oświata
(77)
Psychoterapia
(77)
Czytanie
(74)
Dziecko upośledzone umysłowo
(73)
Malarstwo polskie
(73)
nauczanie zintegrowane
(73)
Praca
(72)
Orzeszkowa, Eliza
(71)
Uczenie się
(71)
młodzież
(71)
Komputery
(70)
Powieść niemiecka
(70)
Religia
(70)
Gry i zabawy
(68)
Technika
(68)
Warszawa
(68)
Maszyny
(67)
Kraszewski, Józef Ignacy
(65)
Pisanie
(65)
Psychologia wychowawcza
(65)
Socjologia
(64)
Etyka
(63)
Gry edukacyjne
(63)
Młodzież szkolna
(63)
wychowanie w rodzinie
(63)
Gry i zabawy ruchowe
(62)
Lenin, Vladimir Il'i
(62)
Samochody
(62)
Biblioterapia
(61)
Nauka
(61)
Wojsko
(61)
Malarstwo
(59)
Stosunki interpersonalne
(59)
młodzież szkolna
(57)
Nauczanie historii
(56)
Psychologia rozwojowa
(55)
Literatura dziecięca
(54)
Psychologia społeczna
(53)
dziecko upośledzone umysłowo
(53)
szkolnictwo
(53)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Streszczenie Wprowadzenie Przyczyny zaburzeń mowy i epidemiologia – próba uchwycenia i zdefiniowania zjawiskaU2007 U2007 Zaburzenia mowy u dzieciU2007 U2007 Rodzaje zaburzeń – przyczynyU2007 U2007 Zaburzenia mowy u osób dorosłychU2007 U2007 UdarU2007 U2007 Rozdział 1. Cele i założenia pracyU2007 U2007 Rozdział 2. Prezentacja metody – historia, założenia i opisU2007 U2007 Wprowadzenie metodyU2007 U2007 Teoria i praktykaU2007 U2007 Ogólny opis metodyU2007 U2007 Stosowanie metodyU2007 U2007 MateriałyU2007 Prezentacja przykładówU2007 U2007 OcenyU2007 U2007 Charakterystyka poziomów i kroków Melodic Intonation TherapyU2007 U2007 Historia powstania metodyU2007 U2007 Powstanie Melodic Intonation TherapyU2007 U2007 Czasy współczesneU2007 U2007 Rozdział 3. Jak działa Melodic Intonation Therapy?U2007 U2007 Muzyka i język – dwa światy?U2007 U2007 Śpiew z tekstem, czyli sposób na badanie związków muzyki i językaU2007 U200746 Znaczenie neuronów lustrzanych w rozwoju i terapii mowyU2007 U2007 Efekty stosowania Melodic Intonation TherapyU2007 U2007 Oddziaływanie Melodic Intonation Therapy – perspektywa neuronaukowaU2007 U2007 Oddziaływanie Melodic Intonation Therapy – perspektywa psychologicznaU2007 U2007 Oddziaływanie Melodic Intonation Therapy – perspektywa językoznawczaU2007 U2007 Szczegółowa analiza materiału zebranego od pacjentówU2007 U2007 Ogólna analiza danychU2007 U2007 SamogłoskiU2007 U2007 SpółgłoskiU2007 U2007 Kontur intonacyjnyU2007 U2007 Uwagi końcoweU2007 U2007 Czynniki leczące w Melodic Intonation Therapy – podsumowanieU2007 U2007 Rozdział 4. Charakterystyka pacjentów biorących udział w terapiiU2007 U2007 Charakterystyka pacjenta w Melodic Intonation TherapyU2007 U2007 Sytuacja pacjenta z zaburzeniami mowy w PolsceU2007 U2007 Osoby dorosłeU2007 U2007 Uczestnicy projektu w warunkach polskichU2007 U2007 Rola środowiska w terapii mowy pacjentów z afazją poudarowąU2007 U2007 Dorośli po udarze – różne przypadki oraz rola środowiskaU2007 U2007 Aspekty etyczne pracy z osobami z afazją poudarową oraz problemami w rozwoju mowyU2007 U2007 Sytuacja dzieci z zaburzeniami mowy U2007 Funkcja zaangażowania rodziny w wykrywaniu nieprawidłowości w rozwoju mowy oraz terapii mowy dzieciU2007 U2007 Selektywny mutyzmU2007 U2007 Melodic Intonation Therapy a selektywny mutyzmU2007 U2007U2007 Opis przypadku osoby cierpiącej na selektywny mutyzmU2007 U2007U2007 Dyskusja i podsumowanieU2007 U2007U2007 Specyficzne zaburzenia językowe (SLI)U2007 U2007U2007 Przypadek nastolatka cierpiącego na specyficzne zaburzenia językoweU2007 U2007 WynikiU2007 U2007 Dyskusja i wnioskiU2007 U2007 Rozdział 5. Opis i przebieg projektuU2007 U2007 Zadania zaplanowane i zrealizowane w ramach projektuU2007 U2007 Przebieg projektuU2007 U2007 Wyniki testu neuropsychologicznegoU2007 U2007 Rozdział 6. Dyskusja, podsumowanie analiz i wnioski końcoweU2007 U2007 BibliografiaU2007
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43699 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej