Cieszyńska-Rożek Jagoda
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Cieszyńska-Rożek Jagoda
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Autyzm
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp I. Klasyczne metody diagnozowania autyzmu 1. Diagnoza – refleksje teoretyczne 2. Autyzm jako jednostka chorobowa (klasyfikacje ICD-10 i DSM-IV,CHAT CARS) 2.1. Kryteria diagnostyczne według ICD-10 2.2. Kryteria diagnostyczne według DSM-IV 2.3. Kryteria diagnostyczne według CHAT 2.4. Kryteria diagnostyczne według CARS 3. Zachowania autystyczne – stereotypy i fakty 3.1. Obraz ja, imię ucieleśniające 3.2. Niechęć do zmian 4. Brak teorii umysłu czy deficyt języka? 5. Terapia behawioralna – źródła powstania, założenia, skutki jej stosowania 5.1. Historia Marcinka II. Wczesna diagnoza – zagrożenie autyzmem 1. Zagrożenia współczesności 1.1. Karmienie 1.2. Zdobywanie przestrzeni 1.3. Rozwijanie mowy 1.4. Stymulacja obrazem 1.5. Zdrowie wspoółczesnych dzieci 1.6. Trening czystości 1.7. Problem szczepionek skumulowanych 1.8. Późna diagnoza – konsekwencje 1.9. Warunki wczesnego rozpoznawania zaburzeń ze spektrum autyzmu 1.9.1. Dzieci w pierwszym roku życia 1.9.2. Dzieci w drugim roku życia 1.9.3. Dzieci w trzecim roku życia 2. Psychologiczne metody diagnozowania zachowań ze spektrum autyzmu 2.1. Diagnozowanie rozwoju dziecka od 3. do 30. miesiąca życia 2.1.1. Zaburzenie rozwoju a zaburzenia rozwojowe 2.2. Diagnoza poziomu funkcji intelektualnych od 30. miesiąca do 5. roku życia 2.2.1. Zróżnicowanie anatomiczne i funkcjonalne półkul mózgowych 2.2.2. Badanie funkcji lewej i prawej półkuli mózgu – test S.O.N. 2.2.3. Badanie gotowości do uczenia się – Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera 2.3. Diagnoza dominacji stronnej 2.4. Zabawa 2.5. Naśladownictwo 2.6. Język i komunikacja 2.7. Spostrzeganie wzrokowe 2.8. Spostrzeganie słuchowe 2.9. Zachowania społeczne 2.10. Funkcje motoryczne 3. Profil funkcji poznawczych dziecka z zaburzeniami komunikacji językowej 3.1. Profil dziecka ze spektrum autyzmu 3.2. Profil funkcji poznawczych dzieci z alalią 4. Wywiad z rodzicami – spojrzenie praktyka III. Terapia psychologiczna 1. Problemy psychologiczne 1.1. Poszukiwanie diagnozy i warunki jej przyjęcia 1.2. Terapia rodziny 1.3. Zadania terapeutyczne dla matki 1.4. Zadania terapeutyczne dla ojca 1.5. Seksualność i życie erotyczne rodziców 1.6. Problemy psychologiczne rodzeństwa. Rola brata i siostry w programie terapii 1.6.1. Starsza siostra i starszy brat 1.6.2. Młodsza siostra i młodszy brat 1.7. Wpływ traumy dziadków na funkcjonowanie rodziny dziecka z autyzmem 1.8. Postawa terapeuty i jej rola w budowaniu relacji z rodzicami 1.9. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z perspektywy dziecka 1.10. Etapy uczenia się IV. Terapia neurobiologiczna 1. Terapia słuchowa 1.1. Ćwiczenia słuchowe – dźwięki niewerbalne 1.2. Ćwiczenia słuchowe – symultaniczne (samogłoski, wykrzyknienia,wyrażenia dźwiękonaśladowcze) 1.3. Ćwiczenia słuchowe – symultaniczno-sekwencyjne 1.4. Ćwiczenia słuchowe – sekwencyjne (zdania) 1.5. Echolalie 2. Terapia funkcji wzrokowych 2.1. Kontakt wzrokowy 2.2. Rozszerzanie pola widzenia 2.3. Kontrolowanie wzrokiem wykonywanych czynności 2.4. Analiza i synteza wzrokowa na materiale tematycznym 2.5. Analiza i synteza wzrokowa na materiale atematycznym 2.6. Ćwiczenia odwracania obrazków 3. Terapia odbioru i przetwarzania bodźców węchowych, smakowychi dotykowych 4. Stymulacja rozwoju zabawy 4.1. Zabawy imitujące jedną czynność 4.2. Zabawy z rozbudowanymi sekwencjami 4.3. Zabawy z regułami 4.4. Zabawy tematyczne 4.5. Zabawy językowe 5. Stymulacja funkcji lewej półkuli mózgu 5.1. Szeregowanie 5.2. Sekwencje 5.3. Relacje 6. Terapia zachowań społecznych 6.1. Rodzina jako grupa społeczna 6.2. Przygotowanie do funkcjonowania w grupie rówieśniczej 7. Stymulacja funkcji motorycznych 8. Ćwiczenia pamięci 8.1. Pamięć symultaniczna 8.2. Pamięć sekwencyjna 9. Ćwiczenia myślenia 9.1. Kategoryzowanie 9.2. Ćwiczenia myślenia przyczynowo-skutkowego 9.3. Kodowanie 10. Kształtowanie systemu językowego 10.1. Kształtowanie systemu językowego dzieci z zaburzeniami autystycznymi 10.2. Manualne Torowanie Głosek(R) – metoda E. Wianeckiej 10.3. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania(R) 10.3.1. Etapy nauki czytania 10.3.2. Gesty artykulacyjne 10.4. Metoda komunikacyjna 10.5. Metoda kognitywna 10.6. Dzienniki wydarzeń – metoda W. Zuziowej 10.7. Linearny porządek terapii jako odzwierciedlenie linearnego aspektu języka V. Historie prawdziwe 1. Jaś 1.1. Diagnoza 1.2. Po pierwszym tygodniu terapii 1.3. Po dwóch tygodniach terapii 1.4. Po czterech tygodniach terapii 1.5. Po 15 tygodniach terapii 1.6. Po 17 tygodniach terapii 1.7. Po 22 tygodniach terapii 1.8. Po 24 tygodniach terapii 2. Pawełek 2.1. Diagnoza 2.2. Po dziesięciu tygodniach terapii 3. Dawid
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43957 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej