Cardinaux Verena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk
(140)
Prus Bolesław
(101)
Żeromski Stefan
(101)
Mickiewicz Adam
(92)
Orzeszkowa Eliza
(79)
Cardinaux Verena
(-)
Krzyżanowski Julian
(60)
Słowacki Juliusz
(59)
Suchodolski Bogdan
(58)
Kraszewski Józef Ignacy
(57)
Lenin Włodzimierz
(54)
Dąbrowska Maria
(50)
Okoń Wincenty
(50)
Lenin W. I
(48)
Bogdanowicz Marta
(45)
Kolberg Oskar. Dzieła wszystkie
(45)
Kolberg Oskar
(44)
Wyka Kazimierz
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Wyspiański Stanisław
(41)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(39)
Markiewicz Henryk
(35)
Witwicki Władysław
(35)
Iwaszkiewicz Jarosław
(34)
Pigoń Stanisław
(34)
Śliwerski Bogusław
(34)
Kotarbiński Tadeusz
(33)
Pieter Józef
(32)
Rocławski Bronisław
(32)
Szekspir William
(32)
Fredro Aleksander
(30)
Nałkowska Zofia
(30)
Reymont Władysław St
(30)
Nowacki Tadeusz
(29)
Krasiński Zygmunt
(28)
Parandowski Jan
(28)
Szuman Stefan
(28)
Morcinek Gustaw
(27)
Sieroszewski Wacław
(27)
Conrad Joseph
(26)
Doroszewski Witold
(26)
Włodarski Ziemowit
(26)
Jałowiec Magdalena
(25)
Juszczyk Stanisław
(25)
Jastrun Mieczysław
(24)
Orkan Władysław
(24)
Wołoszynowa Lidia
(24)
Zapolska Gabriela
(24)
Brandys Kazimierz
(23)
Marks Karol
(23)
Prus Bolesław (Aleksander Głowacki)
(23)
Suchodolski Bodgan
(23)
Tuwim Julian
(23)
Korczak Janusz
(22)
Piszczek Maria
(22)
Zieliński Bronisław
(22)
Łobocki Mieczysław
(22)
Bunsch Karol
(21)
Kieniewicz Stefan
(21)
Kruszewski Krzysztof
(21)
Kujawa Ewa
(21)
Kurzyna Maria
(21)
Libera Zdzisław
(21)
Paszkowski Józef
(21)
Staff Leopold
(21)
Tatarkiewicz Władysław
(21)
Tomaszewski Tadeusz
(21)
Konopnicka Maria
(20)
Kozakiewicz Mikołaj
(20)
London Jack
(20)
Manteuffel Tadeusz
(20)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(20)
Szewczuk Włodzimierz
(20)
Wasilewska Wanda
(20)
Wyczesany Janina
(20)
Budzyk Kazimierz
(19)
Lem Stanisław
(19)
Molier
(19)
Pilecka Władysława
(19)
Szancer Jan Marcin
(19)
Żabiński Jan
(19)
Żukrowski Wojciech
(19)
Auderska Halina
(18)
Balzac [Honoré de]
(18)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(18)
Jakubowski Jan Zygmunt
(18)
Kallenbach Józef
(18)
Kasprowicz Jan
(18)
Kurdybacha Łukasz
(18)
Matuszewski Ryszard
(18)
Norwid Cyprian Kamil
(18)
Semadeni Zbigniew
(18)
Skorupka Stanisław
(18)
Stankowski Adam
(18)
Szewczyk Wilhelm
(18)
Andrzejewski Jerzy
(17)
Arnold Stanisław
(17)
Baley Stefan
(17)
Bleja-Sosna Barbara
(17)
Górski Konrad
(17)
Jasienica Paweł
(17)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko głuchociemne
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania polskiego; Słowo wstępne; Część 1. O co chodzi w wychowywaniu dziecka głuchoniewidomego: 1. Przegląd problematyki; 2. Problemy wychowawcze. Dyscyplina. Strukturyzacja; 3. Wychowanie do samodzielności i samowystarczalności; 3.1. Rodzice, dziecko i jego samodzielność; 3.2. Samowystarczalność; 4. Zabawa; 4.1. Bawienie się; 4.2. Społeczne znaczenie zabawy w rodzinie; 5. Czynności twórcze; 6. Upośledzenie wzroku; 6.1. Badania okulistyczne i kontrola wzroku; 6.2. Nauczyć się widzieć; 6.3. Szczególne sposoby zachowań dzieci niewidomych; 6.4. Postulaty związane z bezpieczeństwem w gospodarstwie domowym; 7. Uszkodzenie słuchu; 7.1. Znaczenie upośledzenia słuchu; 7.2. Badania lekarskie (foniatryczne) i kontrola słuchu; 7.3. Nauczyć się słyszeć; 8. Pomoce słuchowe dla dzieci z upośledzeniem słuchu i wzroku; 8.1. Kieszonkowe aparaty słuchowe; 8.2. Aparaty słuchowe do noszone za uchem; 8.3. Aparaty słuchowe okularowe; 8.4. Aparaty słuchowe noszone w uchu; 8.5. Aparaty z przewodzeniem powietrznym i kostnym; 8.6. Wkładki do uszu; 8.7. Słuchawka z przewodzeniem kostnym; 8.8. Sprawdzanie aparatów słuchowych; 8.9. Prawidłowe użytkowanie aparatu; 9. Nauczyć się słyszeć - krok ku ludzkiej społeczności; 9.1. Jak można zacząć?; 9.2. Dźwięk i jego znaczenie; 9.3. Przykłady zabaw słuchowych; 10. Ćwiczenia zmysłów (TWA) - etap integracji; 11. Rozwój mowy; 11.1. Rodzice "nadają" - dziecko "odbiera"; 11.2. Jednostronna komunikacja - wzajemna komunikacja; 11.3. Zmysł dotyku: metoda TADOMA; 11.4. Wzmacniajmy i ulepszajmy mówienie; 11.5. O czym można rozmawiać z dzieckiem?; 11.6. Zasób słów dziecka powinien się powiększać; 12. Jakiej pomocy mogą oczekiwać rodzice?; 12.1 Badania lekarskie; 12.2. Osobiste problemy rodziców; 12.3. Inne dzieci w rodzinie; 12.4. Pomoc dla rodziców; 12.5. Możliwości kształcenia dzieci upośledzonych; Część 2. Różne dziedziny rozwoju dziecka: 1. Rozwój ruchowy; 2. Ćwiczenia precyzji ruchów; 3. Wychowanie do samodzielności; 3.1. Pory snu; 3.2. Higiena osobista; `3.3. Ćwiczenia związane z toaletą dziecka; 3.4. Jedzenie; 3.5. Ubieranie i rozbieranie; 4. Porozumiewanie się; 4.1. Specyficzny rozwój komunikacji u dziecka głuchoniewodomego; 4.2. Rozważanie ogólne; 4.3. Język ciała; 4.4. Mówienie towarzyszące; 4.5. TADOMA - metoda wibracyjna; 4.6. Przyswajanie pojęć; 4.7. Środki nauczania mowy; 4.8. Wykaz naturalnych gestów; 4.9. Amerykański alfabet palcowy; 4.10. Alfabet punktowy do dłoni w wersji Grzegorza Kozłowskiego; 4.11. Pismo niewidomych - system Braille'a; 4.12. Komunikator; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37510, W.37509, W.37261, W.37099 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej