20256
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43841, W.43839, W.43843, W.43842, W.43845 (5 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp STAROŻYTNOŚĆ Rozdział 1 Instytucje, koncepcje i myśli o wychowaniu w starożytnej Grecji Rozdział 2 Teoria i praktyka wy chowania w starożytnym Rzymie ŚREDNIOWIECZE Rozdział 3 Wychowanie we wczesnym średniowieczu Rozdział 4 Wychowanie między późnym średniowieczem a renesansem RENESANS (ODRODZENIE) Rozdział 5 Renesansowe koncepcje pedagogiczne Rozdział 6 Reformacja i kontrreformacja a wychowanie MIĘDZY RENESANSEM A OŚWIECENIEM Rozdział 7 Narodziny i rozwój realistycznych nurtów w wychowaniu OŚWIECENIE Rozdział 8 Zachodnioeuropejskie wersje oświecenia i ich znaczenie dla teorii i praktyki wychowania Rozdział 9 Oświecenie w Polsce U PROGU CZASÓW WSPÓŁCZESNYCH Rozdział 10 Teoria i praktyka wy chowania u progu czasów współczesnych Rozdział 11 Natywizm i związane z nim kierunki pedagogiczne Rozdział 12 Edukacyjne koncepcje Nowe go Wychowania Rozdział 13 Socjologiczne nurty w teorii i praktyce wy chowania . Rozdział 14 Pedagogika kultury, pedagogika religijna oraz pedagogiczne koncepcje Karola Marksa i Fryderyka Engelsa CZASY WSPÓŁCZESNE Rozdział 15 Wybrane nurty pedagogiczne oraz ich znaczenie dla teorii i praktyki wy chowania PIERWSZE DEKADY TERAŹNIEJSZOŚCI Rozdział 16 Edukacyjny bilans XX i pierwszej dekady XXI wie ku Zakończenie Bibliografia Indeks rzeczowy Indeks osób
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej